حضور ۲ استقلالی در تمرین تیم ملی

پایان اختلاف کی‌روش و رحمتی

۲ شاگرد پیشین کارلوس کی‌روش امروز در تمرین تیم ملی کشورمان حاضر شدند.

سومین جلسه از مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۰:۳۰ امروز در ساختمان پک آغاز شد.

* بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن بدن‌های خود در این ساختمان حدود ۱۰:۵۰ دقیقه وارد زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال شدند تا تمرینات تاکتیکی خود را زیر نظر کارلوس کی‌روش و دستیارانش پیگیری کنند.

* مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک، خسرو حیدری مربی فعلی استقلال و جمعی از مربیان حاضر در کلاس مربیگری مثل امید شریفی نسب، هادی مهدوی‌کیا، فرشاد بختیاری‌زاده و... در تمرین امروز حضور داشتند.

* رحمتی که در زمان بازی برای تیم ملی به دلیل اختلاف سلیقه با کی‌روش از این تیم خداحافظی کرده بود، امروز در محل تمرین خوش و بش گرمی با سرمربی پرتغالی داشت و حتی کی‌روش از او و خسرو حیدری دعوت کرد تا با بازیکنان فعلی تیم ملی عکس تیمی بگیرند.

* مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در تمرین امروز حضور داشت.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند پیش از شروع تمرین با خبرنگاران پرتعدادی که در زمین شماره ۲ حضور داشتند مصاحبه کردند.

* بازیکنان تیم ملی پس از ورود به زمین خوش و بش بسیار گرمی با رحمتی، حیدری، مهدوی‌کیا و سایر مربیانی که در تمرین حضور داشتند انجام داده و حتی سرمربی آلومینیوم با دروازه‌بان‌های تیم ملی به صورت جداگانه عکس یادگاری انداخت.

* بازیکنان پس از ورود به زمین زیر نظر راجر دسا و ریکاردو لوپز هم در سه گروه تمرین بدنسازی انجام دادند. همچنین ۴ دروازه‌بان حاضر در اردو زیر نظر الکساندر لوپز در گوشه‌ای از زمین تمرینات اختصاصی خود را برگزار کردند.

* ابوالفضل جلالی پس از دو روز غیبت به دلیل کسالت در تمرین امروز حضور فعالی داشت.

* پس از انجام کار‌های بدنی بازیکنان به طرف دیگر زمین آمده و تمرینات تاکتیکی خود را برگزار کردند.

* نفرات جوان حاضر در اردو نیز در کنار شاگردان کارلوس کی‌روش تمرین کردند.

* برخلاف تمرین قبلی تیم ملی که با حضور اهالی رسانه برگزار شد، کی‌روش امروز مجوز حضور اهالی رسانه تا پایان تمرین را صادر نکرد و آن‌ها پس از ۲۰ دقیقه زمین را ترک کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
هیچکس به جام جهانی فکر هم نمیکنه...
آخرین اخبار