۶۵۰ کیلومتر از حریم راه‌های خلخال تسطیح و پاکسازی شده است

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: در هفته ماهه نخست سالجاری ۶۵۰ کیلومتر از حریم راه‌های این شهرستان تسطیح و پاکسازی شده است.

معروف خسروی گفت: در جهت افزایش ایمنی و ترافیک آسان ۲۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خلخال در ۷ ماهه گذشته شن ریزی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان خلخال با اشاره به اینکه با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد و آرامش خاطر رانندگان ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی ومرزی شهرستان خلخال در ۷ ماهه گذشته تسطیح و موج گیری شده تصریح کرد: در این مدت جهت جلوگیری از پرت شدن وسائط نقلیه ۸۵ کیلومتر از افتادگی شانه راه اصلاح و رفع شده است.

خسروی در مدت یاد شده اجرای ۲۲۲ هزار متر مربع روکش آسفالت را درمحور‌های مواصلاتی شهرستان خلخال یادآور شدو اظهار کرد:با استفاده از ۵ هزار تن آسفالت سرد و گرم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان در ۷ ماهه گذشته توسط راهداران لکه گیری شده است.

او در مدت یاد شده از آشکارسازی ۳۱۰ عدد از پل‌ها و نقاط پربرخورد با دپوی مصالح در راه‌های شهرستان خلخال خبرداد و بیان کرد: با هدف بازگشایی کانال راه‌ها و هدایت صحیح آب‌های سطحی، راهداران ۱۶ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری در شهرستان خلخال انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال تنقیه و پاکسازی ۳۱۹ دهانه پل، نگهداری ۸۷ عدد از چراغ‌های چشمک زن، شستشوی ۸ هزار عدد تابلو و علائم راه‌های اصلی، رنگ آمیزی ۱۸۰ مورد از سرعت کاهها، لایروبی ۴ هزار متر مکعب پل‌های با دهانه بیش از ده متر، نصب و تعمیر ۲۵۰ شاخه گاردریل و همچنین رنگ آمیزی ۵۸۰ مورد از پایه تابلو علائم و پایه چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۷ ماهه گذشته برشمرد.

خسروی گفت: با هدف زیبایی و تمیز بودن حریم و منظر خوشایند راهداران ۸۵۰ متر مکعب از حریم راه و ورودی روستا‌ها را از نخاله و زباله پاکسازی کرده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.