مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام خبر داد

آغاز نهالکاری طرح ملی نهضت سبز در مهران

مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام گفت:در راستای اجرای طرح ملی نهضت سبز و به منظور افزایش سرانه جنگل عملیات نهالکاری در شهرستان مهران آغاز شد.

پیرزادیان، مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام گفت: با توجه به اینکه استان ایلام با کشور عراق دارای مرز مشترک به وسعت ۴۲۵ کیلومتر می‌باشد و از آنجایی که ورود ریزگرد‌ها از منطقه غرب کشور است لذا اجرای عملیات احیاء، تقویت پوشش گیاهی، نهالکاری و توسعه جنگل امری اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح ملی نهضت سبز و به منظور افزایش سرانه جنگل و همچنین انجام تکالیف قانونی، عملیات نهالکاری با مشارکت حداکثری همکاران منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام در شهرستان مهران آغاز شد.

پیرزادیان ادامه داد: طرح ملی نهضت سبز از امروز با همراهی و مشارکت فعال فرمانده نیرو‌های لشکری و کشوری و روحانیون معزز در پارک جنگلی رضا آباد مهران و در استان ایلام به عنوان استان پیشرو در سطح کشور اجرا می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: طبق برنامه ریزی زمانبندی شده و در راستای استفاده بهینه از ریزش‌های جوی در کلیه شهرستان‌ها اقدام مشابهی در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.