رسیدگی به پرونده‌های سازمان بازرسی خارج از نوبت

پرونده‌هایی که از سوی بازرسی تشکیل می‌شود در دستگاه قضایی بدون نوبت بررسی خواهد شد.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران در مراسم تودیع و معارفه بازرس کل مازندران گفت: هشدار‌های بازرسی را همه دستگاه‌های اجرایی باید جدی بگیرند و فرهنگ نظارت پذیری را تقویت کنند.

او افزود: دستگاه قضایی همسو با این رویکرد پرونده‌هایی که از سوی بازرسی تشکیل می‌شودرا خارج از نوبت بررسی و با متخلفان برخورد جدی می‌کند.

رییس کل دادگستری مازندران گفت: تحولات خوبی با هدف حفظ حقوق بیت المال یکسال اخیر در بازرسی کل کشور و بازرسی استان اتفاق افتاده است.

محمد حسن اسدی بازرس کل سابق مازندران نیز گفت: ۱۸هزار هکتار زمین در شرق مازندران به صورت غیرقانونی به بانک زمین واگذار شده بود که با ورود دستگاه بازرسی ۱۲هزار هکتار آن به منابع طبیعی استان برگشت.


بیشتر بخوانید:

او افزود: پنج هزار و ۲۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی غرب استان و کلاردشت با گزارش‌های بازرسی به منابع طبیعی بازگردانده شد.

اسدی اعاده ۶ هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ملی روستای آقا مشهد ساری و جلوگیری از فروش غیر قانونی سهام چوب و کاغذ مازندران را از دیگر اقدامات بازرسی استان اعلام کرد و ادامه داد: بخش زیادی از اراضی که در شهرک‌های صنعتی استان به افراد واگذار و بلاتکلیفی ۱۶ ساله داشتند نیز با گزارش‌های بازرسی بازپس گرفته شد.

اسدی از خرداد سال ۱۳۹۶ به عنوان بازرس کل استان فعالیت می‌کرد و امروز علی گرمه‌ای به عنوان مدیرکل جدید بازرسی مازندران معرفی شد.

گرمه‌ای پیشتر دادستان عمومی و انقلاب و رییس دادگستری شهرستان میناب بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار