تاج: تلاشمان را برای تعویض هتل تیم ملی می‌کنیم/ از ممانعت حضور موسوی در فدراسیون فوتبال اطلاعی ندارم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من به همراه تیم وزارت کشور روز پنج شنبه به قطر می‌رویم و سعی خود را برای تعویض هتل تیم ملی می‌کنیم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از پایان مراسم بدرقه و رونمایی از تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به هر حال یک برنامه‌ای بود که باید اتفاق می‌افتاد. امیدواریم تیم ملی در این شرایط بتواند بهترین نتایج را رقم زند. پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود. امروز بازیکنان خوبی در این مراسم حضور داشتند. ما لژیونر‌ها را نداشتیم، چون امشب بازی دارند و ان‌شاالله در قطر به تیم ملی می‌پیوندند.

او ادامه داد: تولید کننده لباس تیم ملی داخلی است. این موضوع هم به دستور مقام معظم رهبری که تاکید کرده بودند که از تولید داخلی استفاده شود، پیگیری شد. یک پیراهن دیگر هم منتشر شده بود که ۲ یوز مقابل هم ایستاده بودند که اساسا پیراهن تیم ملی نبود. این پیراهن توسط فدراسیون تکذیب و کاملا حذف شد.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: ما هر روز با کی‌روش جلسه برگزار می‌کنیم و نگرانی‌هایی داریم. تیم ملی یک موجود زنده است و هر روز ممکن است یک مسئله‌ای برایش ایجاد شود. اکنون شرایط خوب است و آن بازیکنی که کی‌روش ابراز نگرانی کرده بود، مشکلش برطرف شد.

تاج اظهار کرد:پنج شنبه با یک تیم از وزارت کشور و مسئولان قطر به این کشور خواهیم رفت. همه ما به آنجا می‌رویم تا یک شرایطی را مهیا کنیم که تیم ملی در شرایط خوبی جام جهانی را سپری کند. حتی سعی داریم که هتل تیم ملی را تعویض کنیم. اکنون در حال تلاش هستیم که شرایطی را فراهم کنید که ورودی‌هایمان کاملا جدا شود، شرایطمان مجزا شود. من قول می‌دهم که این اتفاق رخ بدهد، زیرا من  با  شیخ احمد، رئیس فدراسیون قطر صحبت کردم و مطمئنم این شرایط فراهم شود.

او خاطر نشان کرد: برای تیم ملی همیشه حاشیه به وجود می‌آورند. دوره قبل هم ما این شرایط را داشتیم، اما امیدوارم این اتفاقات حل بشود و مسئله خاصی ایجاد نشود.

تاج درباره اینکه اعلام شده شهره موسوی دیگر نمی‌تواند در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کند، گفت: من خبری که دارم این است که موسوی نایب رئیس فدراسیون قبلی بود. من اطلاعی در خصوص پرونده اش ندارم. اینکه او نمی‌تواند وارد فدراسیون فوتبال شوند را کسی به من نگفته، اما ما تابع قوانین جمهوری اسلامی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار