معاون دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری:

فعالیت‌های ورزشی در عزت نفس و بازپروری شخصیت زندانیان تأثیر دارد

معاون دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری در مراسم اختتامیه ششمین المپیاد ورزشی زندانیان استان گسترش ورزش در بین مددجویان زندانی را عامل سلامت روانی و جسمانی آن‌ها دانست.

سید مهدی صالحی اظهار کرد: رشد و توسعه تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی در زندان‌ها می‌تواند موجب تغییر سبک زندگی در بین زندانیان گردد.

وی افزود: ورزش باعث می‌شود تا بسیاری از عقده‌ها و تفکرات منفی زندانیان در حین انجام بازی‌های گروهی تخلیه شود و این مهم تأثیر شگرفی در کاهش خشونت، پیشگیری از بروز رفتار‌های بزهکارانه و عدم بازگشت مجدد فرد به زندان دارد.


بیشتر بخوانید


صالحی خاطرنشان کرد: بر اساس این رویکرد اداره کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری با برنامه ریزی‌های فصلی و سالیانه اقدام به برگزاری مسابقات در اغلب رشته‌های ورزشی می‌کند که این امر با استقبال پرشور مددجویان زندانی همراه است.

گفتنی است در این مراسم مدیرکل زندان‌های استان نیز با تجلیل از همکاری هیأت‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات، توسعه بیش از پیش رشته‌های مختلف ورزشی و شناسایی استعداد‌های ورزشی کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان استان را خواستار شد.

ششمین دوره المپیاد ورزشی زندانیان استان با حضور ۴۰۰ نفر از مددجویان در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دارت و مچ اندازی برگزار و مراسم اختتامیه و اهداء جوائز به برندگان روز گذشته در محل زندان مرکزی شهرکرد انجام گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار