۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی برای واحد صنفی متخلف در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از جریمه ۱۰۰ میلیون تومانی واحد صنفی متخلف برای نگهداری لوازم خانگی قاچاق خبر داد.

 علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، بازرسان سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان، یک واحد صنفی که اقدام به نگهداری انواع لوازم برقی خانگی قاچاق کرده بود، کشف و پرونده‌ای در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس مستندات پرونده، شواهد موجود و بررسی‌های به عمل آمده، اتهام قاچاق محرز شد که علاوه بر ضبط و انتقال کالای مکشوفه به سازمان املاک تملیکی، متخلف به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال، جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

حسن پور خاطرنشان کرد: تولید کنندگان و فروشندگان موظف به درج شناسه بر روی کالا هستند و به کالا‌های فاقد شناسه، مجازات قاچاق اعمال می‌شود.

وی به بیان اثرات زیانبار قاچاق بر چرخه اقتصاد کشور، تولید ملی، تجارت، سرمایه گذاری و اشتغال جوانان پرداخت و یادآور شد: تعزیرات حکومتی با هرگونه؛ خرید، فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌کند.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی، برای رسیدگی تخلفات را گزارش و اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.