امام جمعه اراک؛

توسعه و رفاه کشور در گروی وجود امنیت است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ضروری است برای ایجاد و حفظ امنیت کشور تلاش کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های امروز نماز جمعه اراک گفت: ایجاد تفرقه در بین مردم ایران از اهداف دشمن و کشور نیازمند توسعه و رفاه است که این امر در گروی وجود امنیت است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: همه باید در جهت حفظ امنیت کشور مشارکت گسترده داشته باشند چرا که اگر ناامنی باشد دود آن به چشم همه می رود و امنیت را کسانی برقرار می کنند که خودشان اهل امنیت باشند، از حیوانات درنده و گرگ ها که نمی توان انتظار امنیت داشت.

او اضافه کرد: عدالت هم در سایه امنیت محقق می شود و اگر امنیت نباشد عدالت هم نمی توان برقرار کرد، در سوریه، عراق و افغانستان که امنیت نیست هیچ فردی انتظار عدالت ندارد.

امام جمعه اراک بیان کرد: در بین ناامنی کشورهای منطقه ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی از امنیت مطلوبی برخوردار است و همه باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند و در راستای حفظ آن تلاش کنند.

او ادامه داد: دولت و مجلس به جای برخی مسایل حاشیه‌ای و غیر ضروری کارهای اساسی، جهادی و کلیدی انجام دهند تا مردم به خصوص جوانان تحت تاثیر بیگانگان و ابزار دست آنها نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به شهید امنیت سجاد فراهانی گفت: شهید فراهانی ها برای ایجاد امنیت کشور تلاش کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند و مردم برای تشییع این شهید عزیز دین خود را به خوبی ادا کردند.

او تصریح کرد: اگر مردم وزیر و وکیلی را قبول ندارند در انتخابات اظهار نظر کنند، نه اینکه در کشور اغتشاش و آشوب به پا کنند و امید است مسائل پیش آمده در کشور به پایان برسد و دستگاه قضایی هم با عدالت رسیدگی کند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به پیشرفت های ایران در صنایع موشکی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب بویژه سرلشکر حسن تهرانی مقدم افزود: جمهوری اسلامی ایران در صنایع موشکی موفقیت های بزرگی کسب کرده و در ردیف کشورهای ابرقدرت قرار دارد و این ظرفیت به برکت خون شهدا ایجاد شده است.

او با اشاره به اینکه روحانیت همیشه خدمتگزار اسلام، مردم و جامعه بوده و این لباس خدمت است اضافه کرد: زمانی رضا خان عمامه از سر روحانیان برداشت اما خیری ندید و انتظار است این حوادث موجب نشود نسبت به روحانیت که سنگربان نظام و خدمتگزار مردم هستند توهین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
خدا در قرآن فرموده در حق بکدیگر مهربان وخیرخواه هم باشید به کسی ظلم وستم نکنید حق دیگران را بناحق نخورید که در آن دنیا پایتان گیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
اگر کسی بفکر رفاه وآسایش مردمه باید جلوی گرانی وتورم را بگیرد