کعبی: فولاد متحول شده را بعد از جام جهانی خواهید دید

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:تیم ما وضعیت جالبی ندارد، اما با برگزاری اردوی آماده سازی بعد از جام جهانی متحول می‌شویم.

حسین کعبی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تیم ما وضعیت جالبی ندارد، اما با برگزاری اردوی آماده سازی بعد از جام جهانی به مسابقات برمی گردیم تا اتفاقات خوبی رقم بزنیم. البته نیم فصل اول تمام نشده و ما با تیم صدرنشین ۱۲ امتیاز اختلاف داریم و فکر می‌کنم حدود ۶۰ امتیاز دیگر باقی مانده است و می‌توانیم جبران کنیم.

کعبی درباره اینکه قرار است چند بازیکن فولاد کنار گذاشته شوند، گفت: ان شا الله بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتبال قرار است جلسه‌ای داشته باشیم و در این باره تصمیم گیری کنیم.

کعبی درباره اینکه حواشی مربیگری نکونام در تیم ملی فوتبال در عملکرد فولاد تاثیر گذار بود، گفت: نه، فکر نمی‌کنم. هر تیمی که نتیجه نمی‌گیرد حرف و حدیث ایجاد می‌شود و تیم‌های لیورپول و منچستر سیتی هم در سال‌های گذشته قهرمان لیگ انگلیس شدند، اما امسال در رتبه‌های هفتم و هشتم قرار دارند. این موضوع در فوتبال طبیعی است. امسال نمی‌دانم چه اتفاقاتی برای تیم ما افتاد، اما بعد از جام جهانی فولاد متحول شده را خواهید دید.

مربی فولاد درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر فوتبال به نفع این تیم است یا نه! اظهار کرد: تعطیلات به ضرر تیم‌های بالای جدول است، اما تیم‌هایی که تاکنون نتیجه نگرفتند این تعطیلات به نفعشان است. ما می‌توانیم از لحاظ روحی و روانی تیم خود را برای شروع مجدد لیگ آماده کنیم. به طور حتم این تعطیلات به درد تیم فولاد می‌خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار