برگزاری نمایشگاه کتاب‌های انتشارات دانشگاه یزد

رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و مدارک علمی دانشگاه یزد از برگزاری نمایشگاه و فروش کتاب‌های این انتشارات با ۳۵ درصد تخفیف خبر داد.

ملیحه علیمندگاری رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و مدارک علمی دانشگاه یزد گفت: با توجه به در پیش رو بودن هفته کتاب و کتابخوانی در دانشگاه یزد از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ آبان ۱۴۰۱، کتابخانه مرکزی و انتشارات دانشگاه یزد با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد، نمایشگاه حضوری فروش کتب انتشارات دانشگاه یزد را با تخفیف ۳۵ درصد ویژه دانشجویان و استادان این دانشگاه در بازه زمانی پنج روزه در سایت اصلی دانشگاه یزد برگزار می‌کند.

او ادامه داد: برای مدیریت بهتر فروش، فرم آنلاین سفارش کتاب طراحی شده است که علاقه مندان می‌توانند درصورت تمایل برای سفارش کتاب، از طریق ثبت کد کتاب و عنوان کتاب درخواستی از لیست کتب موجود، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند و در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۴ و ۲۵ آبان ۱۴۰۱، کتاب‌های خود را در محل آمفی تئاتر مرکزی دریافت کنند.

علیمندگاری برنامه زمان بندی ارایه کتاب‌های چاپ شده در حوزه‌های محتلف را بدین شرح اعلام کرد:

کتاب‌های چاپ شده در حوزه علوم پایه و منابع طبیعی: روز شنبه ۲۱ آبان در ساختمان پردیس علوم، محوطه بیرونی کتابخانه مرکزی از ساعت ۹ تا ۱۴.

کتاب‌های چاپ شده در حوزه فنی مهندسی و هنر و معماری: روز یکشنبه ۲۲ آبان در محل حدفاصل ساختمان‌های پردیس فنی و مهندسی ۱ و ۲، ورودی فنی ۲ از ساعت ۹ تا ۱۴.

کتاب‌های چاپ شده در حوزه علوم انسانی و اجتماعی: روز دوشنبه: ۲۳ آبان در محل ورودی ساختمان معاد، روبروی بوفه دانشجویی از ساعت ۹ تا ۱۴.

کتاب‌های چاپ شده در حوزه کلیه رشته‌های دانشگاهی: روز سه شنبه ۲۴ آبان در طبقه همکف آمفی تئاتر مرکزی از ساعت ۹ تا ۱۴.

کتاب‌های چاپ شده در حوزه کلیه رشته‌های دانشگاهی: روز چهارشنبه ۲۵ آبان در طبقه همکف آمفی تئاتر مرکزی از ساعت ۹ تا ۱۴.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.