تسطیح بیش از ۶۰ کیلومتر از راه‌های فردوس

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس از تسطیح ۶۰ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان فردوس خبر داد.

اعتمادی مقدم، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس گفت: طی سه ماهه اخیر به منظور ارتقای ایمنی راه‌ها ۶۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان فردوس با تلاش راهداران تیغ زنی و تسطیح شده است.

او افزود: همچنین در این مدت جهت افزایش ضریب ایمنی جاده ۶۱۰ تابلوی اخطاری و انتظامی، ۴۲ مترمربع تابلوی اخباری و اطلاعاتی، ۳۰۰ متر حفاظ و ۱۴ متر سرعت گیر نصب شده است.

اعتمادی مقدم بیان کرد: طی این مدت نیز ۳۲ کیلومتر از راه‌های شهرستان خط کشی شده و ۱۶ چراغ چشمک زن به روزرسانی و تعمیر شده است.

سرپرست اداره راهدای و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس اظهار کرد: با توجه به تردد بالای محور روستایی اسلامیه - سرند و به منظور جلوگیری از واژگونی خودرو‌ها و کاهش آسیب وارده به آن‌ها طی ماه گذشته عملیات اصلاح شیب شیروانی در محور فوق انجام گرفته است، همچنین براساس اعتبارات ابلاغی، اصلاح شیب شیروانی ۲۰ کیلومتر در محور فردوس -بشرویه در دست اقدام است.

او با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری شهرستان فردوس به صورت مستمر در محور‌ها حضور فعال دارند و آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس مسئولیت نگهداری ۶۱۸ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی حوزه این شهرستان را برعهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.