سالن‌های تخصصی رشته‌های ورزشی در اردبیل بازنگری می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از بازنگری سالن‌های تخصصی رشته‌های ورزشی در سطح استان خبر داد.

اکبر ورودی گفت: وضعیت سالن‌های ورزشی تخصصی در شان ورزش وورزشکاران استان نیستند و تلاش خواهیم کرد که با بازنگری اقدامات موثری را برای ورزش استان انجام دهیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با اعضای هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: شمشیربازی از رشته‌هایی است که در طرح آمایش سرزمینی از اولویت‌های اداره کل می‌باشد و در استان اردبیل نیز استعداد‌های خوبی برای این رشته ورزشی وجود دارد.

ورودی با اشاره به اینکه هیات شمشیربازی با وجود قهرمانان بنام و حضور ورزشکاران و مربیان در بدنه تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف را نشان از یک مدیریت قوی در سطح استان دانست تصریح کرد: یکی از اولویت‌های رشته‌های ورزشی در استان بر اساس عملکرد و حضور ورزشکاران دربدنه تیم ملی در تمامی ادوار مختلف هیات شمشیر بازی می‌باشد.

او فعال کردن کمیته خیرین ورزش یار برای حمایت از هیات‌های ورزشی اولویت دار استان و برگزاری مسابقات و اردو‌های درون استانی – منطقه‌ای با استان‌های همجوار را در توسعه و روشد ورزش استان موثر برشمرد.

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت‌های اداره کل، شهرستان پارس آباد را معدن استعدادیابی شمشیربازی استان اردبیل برشمرد که برای توسعه آن نیاز است برای تجهیز سخت افزاری این رشته ورزشی اقدامات اساسی انجام گیرد.

هادی صباغی در ادامه افزود: حضور ورزشکاران و مربیان استان اردبیل در بدنه تیم‌های ملی می‌تواند باعث رشد رشته‌های ورزشی شود، اما نبود امکانات و وسایل ورزشی و هزینه‌های سنگین برای خرید لوازم شمشیربازی روند استعدادیابی را در این هیات مشکل مواجه کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.