وزیر کشور:

اتصال "پنجره واحد اتباع" به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند منوط به تشکيل "سازمان ملی اقامت" است + فیلم

وحیدی گفت: تعداد زیاد دستگاه‌هایی که به اتباع خارجی خدمات ارائه می دهند برای آنان ایجاد مشکل کرده است.

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون عدم اتصال اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند و الکترونیکی نشدن ارائه خدمات به اتباع خارجی اظهار داشت: درحال حاضر در دستگاه های مختلفی به اتباع خارجی ساکن ایران خدمات ارائه می شود که این مسئله برای آنان ایجاد مشکل کرده است.

احمد وحیدی در ادامه گفت: متاسفانه درحال حاضر به دلیل عدم تجمیع ارائه خدمات به اتباع خارجی در یک دستگاه یا سازمان هر وزارتخانه ای می بایست به صورت جداگانه به این موضوع ورود کند.

وزیر کشور همچنین افزود: هم‌اکنون طرحی به نام طرح تاسیس سازمان ملی اقامت در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است که کلیات آن در جلسه علنی یکشنبه رای آورده و اگر این طرح پس از بررسی جزئیات آن در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به قانون تبدیل شود ان شاء الله تکلیف ارائه خدمات به اتباع خارجی (به صورت الکترونیکی یا حضوری) مشخص خواهد شد.

وحیدی در پایان نیز اتصال پنجره واحد خدمات الکترونیک اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند را منوط به تشکیل سازمان ملی اقامت دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.