تاکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن نام و انتقال پیام شهدا

فرمانده سپاه قم گفت: رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن نام و انتقال پیام شهدا در دیدار با اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم تاکید کردند.

سردار محمدرضا موحد پیش از ظهر چهارشنبه در افتتاحیه چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال با اشاره به دیدار اعضای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب گفت: روز‌های گذشته این دیدار برگزار شد و ضمن ارائه گزارش برنامه‌های عملیاتی شده، مقام معظم رهبری رهنمود‌هایی در این زمینه ایراد فرمودند.

سردار موحد بخشی از مسائل فرهنگی امروز کشور را متأثر از فضای مجازی دانست وعنوان کرد: در این زمینه نباید کم کاری صورت گیرد و یکی از عرصه‌های بسیار مهم برای انقلاب اسلامی همین فضای مجازی باشد باشد.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند نام و یاد شهدا باید زنده بماند و در عین حال پیام شهدا باید به نسل امروز با ابزار‌ها و قالب‌های جذاب همانند هنر انتقال داده شود.

او با اشاره به حوادث اخیر کشور ادامه داد: امروز درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم و در این زمینه فضای مجازی دارای اهمیت است.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به اهداف برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: نمایش توانمندی‌های تخصصی بسیج در عرصه تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی، ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیرو‌های مردمی در عرصه تولید محتوای بسیج و شناسایی استعداد‌های برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال باهدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد کسب‌وکار‌های مجازی و دیجیتال بومی از جمله این اهداف است.

سردار موحد ادامه داد: در مرحله استانی این رویداد، توسعه‌دهندگان بازی و نرم‌افزار‌های ویژه تلفن همراه و تولیدکنندگان پویانمایی از سراسر کشور در دو مرحله گرد هم آمده و به رقابت می‌پردازند که تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قم به‌صورت حضوری در سه بخش بازی‌سازی ویژه تلفن همراه، انیمیشن و اپلیکیشن برگزاری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.