عروسک‌گردان یهودیِ مصی علینژاد را بیشتر بشناسید + تصاویر

فردی که به تازگی نقش عروسک گردانی مسیح علینژاد را بر عهده گرفته، در سال ۹۸ مانع دسترسی مردم ایران به واکسن کرونا شد.

 «جایی که میوه نباشد، چغندر پادشاه است». این ضرب المثل، روایت یک خطی از کل ماجرای دیدار مصی علینژاد با رئیس جمهور فرانسه است. وقتی بلوک غرب، آشوب چند ده نفره در خیابانی از یک شهر را انقلاب در خیابان‌های تمام ۱۴۲۴ شهر ایران جلوه می‌دهد، باید برای شکل کار هم که شده، با سران آن انقلاب ادعایی دیدار کنند.

معارضین نظام که همواره انقلاب سال ۱۳۵۷ مردم را کتمان کردند، اکنون در حال تقلید از نمادهای همان انقلاب نظیر شعار نویسی روی دیوار علیه شاه هستند. مرجع تقلیدشان هم احتمالاً امام خمینی است! امّا ضریب هوشی‌ این مقلدان ضد نظام در این حد نیست که بفهمند، دلیل شعارنویسی در دوران منتهی به انقلاب اسلامی، عدم وجود ابزار ارتباطی بود و امروز دیگر با وجود گستره جهانی ارتباطات در بستر فضای مجازی، نیازی به اسپری و دیوار نیست.

علینژاد و مکرون


بیشتربخوانید


روز جمعه ۲۰ آبان برگی دیگر از تقلیدِ معارضین ورق خورد. مصی علینژاد و تعدادی دیگر از زنان فمنیست عازم کاخ الیزه فرانسه جهت دیدار با مکرون شدند تا شاهد کاریکاتوری از نوفل لوشاتو قرن ۲۰ میلادی باشیم.

علینژاد در توئیتر خود نوشت: «در دیدار با رییس جمهور فرانسه گفتم آنچه در ایران دارد اتفاق می‌افتد انقلاب است. فرانسه می‌تواند نخستین کشور باشد برای به رسمیت شناختن این انقلاب. به جای جمهوری اسلامی با چهره‌های اپوزیسیون در آینده دیدار کنید و اتحادیه اروپا را برای پذیرش یک ایران سکولار اماده کنید.» مکرون نیز البته در این ملاقات گفت که نه مایلیم نه حق داریم [و ایضاً نه می‌توانیم] جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، اما همبستگی دولت فرانسه را با افراد حاضر اعلام کرد.

امّا واسطه دیدار عروسک‌های نمایش کاخ الیزه با رئیس جمهور فرانسه کیست؟

«کرولاین فورست» ستون نویس و نویسنده فمنیست فرانسوی روز جمعه در صفحه توئیتری خود از دیدار با مصی علینژاد در فرانسه خبر داد. «فورست» در این توئیت از موسسه‌ موسوم به عدالت برای کردستان (JFK) بابت واسطه‌گری ملاقات در کاخ الیزه تشکر کرد.  رئیس هیئت مدیره (Chairman) این سازمان فردی به نام توماس کاپلان و مدیر (President) سازمان مذکور نیز برنارد لوی است.

توماس اسکات کاپلان

توماس اسکات کاپلان

روز یکشنبه ۸ آبان تصویری از دیدار علینژاد با برناد لوی در نیویورک منتشر که اکنون مشحص شد این دیدار در واقع درخواست از این صهیونیست فرانسوی برای دیدار با رئیس جمهور فرانسه بود. در گزارش قبلی فارس پلاس تحت عنوان «دیدارعلینژاد با نماد تجزیه کشورهای جهان/ کارنامه برنارد لوی چیست؟» به عملکرد این صهیونیست فرانسوی پرداخته شد.

*رامبراند: معشوقه قرن ۱۷ میلادی کاپلان!

توماس کاپلان از یک خانواده یهودی و متولد سال ۱۹۶۲ در نیویورک آمریکاست. رشته تحصیلی دانشگاهی کاپلان در زمینه تاریخ از دانشگاه آکسفورد انگلیس بود. او در مقطع دکترا با دختر لئون رکاناتی (Leon Recanati) یکی از سرمایه‌داران تابع رژیم اسرائیل ازدواج کرد و با این وصلت توانست با کانون‌های ثروت مرتبط شود. از جمله این افراد آوی تیومخین (Avi Tiomkin) سرمایه دار اسرائیلی بود که با واسطه‌گری مادر زن آشنا شد. کاپلان  با سرمایه گذاری در زمینه استخراج نقره، پلاتین و طلا توانست به یکی از به اصطلاح مردانِ میلیارد دلاریِ جهان تبدیل شود. کاپلان را مُبَلِّغ طلا (the gold evangelist) می‌نامند.[1]

کاپلان به توصیه مادر زن وارد حیطه کلکسیونری آثار تاریخی شداو موسس مجموعه لایدن (The Leiden Collection) در نیویورک است. این مجموعه نگهدارنده آثار تاریخی مربوط به عصر طلایی امپراتوری استعماری هلند در قرن هفدهم است. اگر قرن ۱۵ را قرن اسپانیا، قرن ۱۸ را قرن فرانسه و قرن ۱۹ را قرن بریتانیا نامیدند، ابرقدرت قرن ۱۷ را نیز باید هلند بنامیم.

لایدن نام شهری در هلند و زادگاه رامبراند (Rembrandt) نقاش مشهور جهان در قرن هفدهم است. دلیل نامگذاری این مجموعه به نام لایدن نیز علاقه افراطی کاپلانِ یهودی به رامبراند شبه یهودی(!) بود.کاپلان بزرگترین کلکسیونر خصوصی آثار رامبراند نقاش مشهور هلندی در جهان است.

هلندِ قرن ۱۷ به نوعی مقصد اصلی یهودیان سفاردی بود. سفاردی یک کلمه عبری و به معنای اسپانیایی است. ماجرا از این قرار بود که اواخر قرن پانزدهم دادگاه‌های معروف تفتیش عقاید در امپراتوری اسپانیا تشکیل شد. این دادگاه‌ها قریب به ۴۰۰ سال وحشت را بر قلمروی امپراتوری مستولی کردند. هدف، یکدست کردن دین مسیحیت کاتولیک بود و به همین دلیل، شهروندانِ مسلمان و یهودی اسپانیا  از ترس شکنجه و مرگ فجیع به سایر نقاط جهان آواره شدند. این رویه در بلاد سایر قدرت‌های اروپایی کاتولیک نظیر ایتالیا نیز انجام شد.

رامبراند ظاهراً یهودی نبود ولی ارتباطات او با یهودیان سفاردی مشهور به قدری وسیع بود که برخی از رامبراند به عنوان یک نقاش یهودی یاد می‌کنند. «اسپینوزا» فیلسوف مشهور هلندی و «مناسه بن اسرائیل» بنیان گذار جامعه یهودی در انگلیس پس از اخراج یهودیان در سال ۱۲۹۰ میلادی و «افرائیم بوئنو» پزشک نامدار اروپا از جمله این افراد بود.

پرتره «مناسه بن اسرائیل»
پرتره «مناسه بن اسرائیل» | صاحب اثر: رامبراند


پرتره «افرائیم بوئنو»
پرتره «افرائیم بوئنو» | نام اثر: دکتر یهودی | صاحب اثر: رامبراند

 موضوعات نقاشی رامبراند (به جز نقاشی شخصیت/پرتره) شامل موضوعات تاریخی بنی اسرائیل بود. «ادوارد وَن وولن» رئیس موزه تاریخ یهودیت در آمستردام می‌گوید: «تقریباً یک سوم آثار رامبراند پیوند یهودی دارند».[3] نقاشی عروس یهودی (۱۶۴۷ میلادی) یکی از آثار این نقاش هلندی است که برخی زوج حاضر در این تصویر را حضرت اسحاق (سرسلسله بنی اسرائیل و دین یهودیت) و رفقه (ربکا) می‌دانند.

مارجرای کذبِ «اخراج حضرت اسماعیل (سرسلسه بنی‌اسماعیل و دین اسلام) و مادرش جناب هاجر توسط حضرت ابراهیم» و نیز «شکستن الواح از سوی حضرت موسی» از جمله موضوعات آثارِ معشوقه قرنِ هفده میلادی کاپلان، مبتنی بر روایت یهود از تاریخ است.

روایت یهودیِ هجرت حضرت اسماعیل
روایت یهودیِ هجرت حضرت اسماعیل و مادرش از فلسطین به مکّه
صاحب اثر: رامبراند

اتحاد علیه ایران هسته‌ای (UANI)

کاپلان از حامیان مالی نهاد موسوم به اتحاد علیه ایران هسته‌ای (UANI) است.[1] شخصیت‌های سیاسی و امنیتی نظیر دنیس راس (عضو شش دولت متوالی آمریکا از کارتر تا اوباما)، جان بولتون (مشاور امنیت ملی ترامپ) جیم ولسی (رئیس اسبق CIA آمریکا)، مئیر داگان (رئیس اسبق موساد)، ریچارد دیرلاو (رئیس سابق MI6 انگلیس)، آگوست هنینگ (رییس اسبق سرویس اطلاعاتی آلمان) و چارلز گاتری ( عضو خاندان یهودی روچیلد) از اعضای این سازمان در سال‌های پس از تاسیس بودند. ثروتمندان صهیونیست نظیر «شلدون ادلسون» صاحب ایده حمله اتمی به تهران نیز از دیگر حامیان مالی این سازمان جنگ طلب بودند.

سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای در سال ۱۳۸۷ تشکیل شد و ماموریت خود را طراحی راهبرد فشار بر ایران اعلام کرده است. هدف نهایی سازمان نیز عقب نشینی تهران از سه مولفه قدرت برنامه هسته‌ای، برنامه موشکی و برنامه منطقه‌ای است.[5] فقدان سه مولفه‌ مذکور به مثابه باز کردن دروازه‌های ایران به روی ارتش‌های قدرتمند جهانی نظیر دوران رژیم پهلوی و قاجار خواهد بود.

روز ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ نشست سالانه اتحاد علیه ایران هسته‌ای در هتل روزولت نیویورک تشکیل شد. ژنرال پترائوس (فرمانده اسبق CIA و سنتکام) و ترکی الفیصل (رئیس اسبق استخبارات سعودی) از حاضرین بودند. «کاپلان» برای اولین بار و بدون اعلام قبلی در محفل عمومی این سازمان ضد ایرانی حاضر شد.

او جمهوری اسلامی را اینگونه ترسیم کرد که اگر پاسدار شیعه بودن سودی داشته باشد، ایران خود را حافظ شیعیان نشان می‌دهد و اگر بازی با کارت ملی‌گرایی مفید به فایده باشد، تهران با ذوق شاهنشاهی ساسانی این کار را انجام می‌دهد. کاپلان  جمهوری اسلامی را متهم کرد که از فرصت داعش برای تسخیر منطقه بهره برداری کرد(!) و نظیر خشایار شاه هخامنشی یک پل از ایران به مدیترانه ساخت.هیچگونه حد و مرز اخلاقی برای این سازمان وجود ندارد و ایده فشار بر ایران را تا محاصره دارویی و غذایی ادامه می‌دهند. سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای یک پایگاه داده‌ از شرکت‌های بین‌المللی همکار با ایران ایجاد کرده است تا  تحت فشار، همکاری شرکت‌های جهانی با تهران را قطع کند. در این فهرست، اسامی شرکت‌های دارویی و تولیدکننده واکسن نظیر فایزر (Pfizer)، مرک و بکتون نیز وجود دارد. اتحاد علیه ایران هسته‌ای به نوعی مانع اصلی ورود واکسن به ایران در اوج پاندمی کرونا بود.

این گروه کمپین ویژه‌ای با هدف تحریم بخش‌های کشتیرانی، بنادر و دریانوردی راه‌اندازی کرده است. در چارچوب این کمپین، سیستمی با نام «شبکه اطلاعات دریانوردی و شناسایی کشتی‌های شرور»  (MINERVA) راه‌اندازی شد تا کشتی‌های ایرانی را رصد کند و نشان دهد که ایران چگونه تلاش دارد، تحریم‌ صادرات نفت را دور بزند.

اجلاس موسوم به گردهمائی بین‌المللی برای آینده ایران در روز ۲ مهر ۱۳۹۸ تبدیل به رویدادی بی‌سابقه شد. سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای بانی مجلس و وزیر خارجه وقت آمریکا مهمان ویژه این رویداد بود. کلکسیونی از گروه‌های تجزیه طلب نیز در این محفل حاضر شدند.

سازمان تروریستی مجاهدین خلق،‌ نهاد خودخوانده حزب مرکزی آذربایجان، الاحوازی، حزب خلق بلوچستان، کنگره ملیت‌ها برای ایران فدرال (تجزیه شده)، سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران، حزب دمکرات آذربایجان جنوبی و سازمان خبات کردستان ایران در محفل شرکت کردند. این اجلاس مشخص کرد که هدف غایی آمریکا فراتر از تغییر نظام است و در صورت توانایی سرنگونی، ایران را به بیش از هفت کشور تقسیم خواهد کرد. 

کاپلان همزمان ریاست سازمان موسوم به عدالت برای کردستان (JFK) را برعهده دارد که ماموریت آن حمایت از گروه‌های مسلح تجزیه طلب در مناطق کردنشین مستقر در شمال عراق است. این دقیقاً همان نقطه‌ای است که سپاه پاسداران طی یک ماه اخیر، در حال سرکوب تروریست‌های مسلّح مستقر در آن است.

امّا نکته‌ای جالب در مورد کاپلان وجود دارد: یکی از دلایل شرارت سازمان‌های مرتبط با کاپلان علیه ایران به دلیل منافع تجاری اوست. او مدیر یک مؤسسه مالی به نام «گروه مالی تیگریس»  است. این موسسه در زمینه معاملات سنگ‌های معدنی فعال است. هرگونه افزایش تنش در خاورمیانه منجر به افزایش قیمت مواد معدنی نظیر طلا در جهانی می‌شود. این تنش می‌تواند خروج آمریکا از برجام و حمله به یمن باشد یا اغتشاش در سنندج و کرج. در واقع کسانی که در غرب آسیا دست به آشوب می‌زنند، بدون مزد در حال خدمت به پولدار شدن و رفاه فرزندان کاپلان است.

موارد مذکور بخشی از فعالیت مخرب کاپلان به عنوان یکی از زرسالاران صهیونیست علیه ایران است. افرادی نظیر مصی علینژاد چندان اهمیتی ندارند؛ صرفاً مهره‌ای در اختیار اراده دیگران هستند که انتهای زندگی‌شان، عاقبت نیما زم (آقازاده یاغی یکی از مقامات جمهوری اسلامی) است.اصل موضوع جبهه متحد بلوک غرب علیه ایران است که در دشمنی با مردم ایران از هیچ عمل ضدانسانی فروگذاری نمی‌کنند.

کاپلان در سال ۱۳۹۶ در اقلیم کردستان مستقر شد تا بازار داخل را از سکه‌ طلا تهی کند. سازمان تحت الحمایه کاپلان مسیرهایی که ایران از طریق آن، تحریم‌های سنگین اقتصادی را دور می‌زد، شناسایی و در اختیار وزارت خزانه داری و نهادهای اطلاعاتی آمریکا می‌داد. کاپلان برای حمایت از مردم ایران مانع دسترسی مردم ایران به  واکسن کرونا شد. این حمایت کاپلان منجر به فوت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بازه زمانی ۲ ساله کرونا در ایران شد. مصی آلت دست این فرد است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
شخصی که عاجزانه از دشمنان ایران میخواهد که جنگ را بر علیه کشور ایران شروع کنند وبمب هایشان را سر مردم ایران بکوبند چگونه میتواند بگوید ایرانی است این خانم مریض الحان یا دیوانه است یا خیلی جاش سوخته یا مملت ووطن خود را به پول فروخته بقول شاعر
این هنر از تخم پاک ناید به چنگ نطفه ناپاک خواهد هفت رنگ
این خانم از نژاد هفت جوش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر مسی کثیف نژاد مرگ بر مسی لعین نژاد مرگ بر مسی احمق نژاد مرگ بر مسی حرام نژاد مرگ بر این افریته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مصی پولی نژاد باید به درک واصل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
بنی اسرائيل از اون اول که یوسف (ع) ا.نداختن تو چاه ذات شون خراب بوده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
کاپلان همونه که از اشتباه جهانگیری استفاده کرد و ذخیره طلای ایران رو از طریق کردستان عراق خارج کرد و وضع اقتصادی افتضاحی که الان گرفتارشیم رو به سرمون آورد. ضمنا کاپلان سازمانی به بهانه حفاظت از یوز آسیایی راه انداخت و زیر مجوعه اون جاسوسان محیط زیستی بودند که به بهانه شناسایی و حفاظت از یوزهای ایرانی از تاسیسات نظامی ایران جاسوسی میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
نفوذی ها از داخل سالهاست مشغول هستن کج بجنبی دیر شد فاتحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
این حرفها جواب مطالبات مردم نیست جواب مردم را بدهید و فرافکنی نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
قیافه ترسناک جن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
به حق امام زمان به سر هفته نکشیده سقط شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر مصی جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
درود
از این دست وابستگی ها زیاد است مصلحت برای هویدا کردن چهره واقعی آنها کنار بگذارید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
برای قوانین من دراوردی و مسخره خودشون احترام قائلند ولی به قوانین ما که براش استدلال عقلی و شرعی هست پرخاش می کنند:یکی می گفت تو کشور آزاد فرانسه یه خانمی با لباس نیم تنه خواست بیاد تو موزه مانعش شدند گفتند نمیتونی با این پوشش بیای!!!! فکرکن لباسی که همه توخیابون می بینند برای اشیای موزه مضر باشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
این نظام به ظهور آقا و مولایمان متصل خواهد بود و تمام جنایتکاران و ظالمان به سزای عمل خود خواهند رسید و اشرار مزدور آب به هاون می کوبند . هنوز ما از طرف رهبر عزیزمان اجازه نداریم سلاح بدست گرفته و با اشرار مقابله به مثل بکنیم اگر روزی لازم باشد و رهبری عزیز دستور دهند همه خواهند دید که آن کسانی که امروز در میدان خالی عربده می کشند ولی بعد از دستگیری شلوار خود را خیس می کنند چه وضعی پیدا خواهند کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
عزیزان خبر های خوبی در راهاست صبور باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
آن قسمت از آیه شریفه که:
فجاسوا خلال الدیار
برای گرفتن آنها در سرزمینها جستجو می کنند
همین صهیونیستهای سرمایه دار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
ایکاش خداوند متعال روزی را به ملت شریف ایران عیدی میداد که اعلام میشد این فاحشه خبیثه را دستگیر کرده و آورده اند ایران و در انتظار دار مجازات میباشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
لطفا این خبر را طی مستندی ازشبکه های سیما پخش کنید،ارزش آگاهی بخشی زیادی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۸:۳۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
باید مصاحبه اش را در شبکه های تلویزیون پخش کنند که می‌گوید قبل از اینکه ازدواج کند باردار شده.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۴۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
گونی هم سوراخ میشه اگه این زنه بره توش، از بس کثیفه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
پس یک سر هم به هنرستان پروین اعتصامی منطقه17شهرتهران بزنید. چهارشنبه به بهانه واهی می خواستند یکی از معلمین را تکه تکه کنند(چون موبایل دستش بود).هر چقدر هم این بنده خدا می گفت:"فیلم نگرفتم" به گوششان نمی رفت.
جالب تر این که مدیر و معاون و نماینده معلمین و معاون اجرایی، داشتند گردهمایی یک دست شدن راه می انداختند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
خرابکارها هر کاری می کنند و ما نمی توانیم به جایی شکایت کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
وقتی به معلم حمله کنند، تکلیف ما دانش آموزان بیچاره چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
ای کسبه ای که امروز به درخواست این هرزه خیابانی و اربابانش , مغازه های خود را بستید , چه عمدا و چه از روی ترس , بدانید که در آزمون الهی مردود شدید و خیر نمی بینید . بجای این کار , میتوانستید با چوب و چماق و متحد با هم جلوی درب مغازه ها میایستادید و مغازه ها را باز میکردید و با خدا معامله میکردید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اب لجن میگردد ومیگردد گنداب راپیدا میکندلعنت خدا وپیامبران برشیاطین امریکاییاروپایی ونوکران اشوبگرشان الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
پس یک سر هم به هنرستان پروین اعتصامی منطقه17شهرتهران بزنید. چهارشنبه به بهانه واهی می خواستند یکی از معلمین را تکه تکه کنند(چون موبایل دستش بود).هر چقدر هم این بنده خدا می گفت:"فیلم نگرفتم" به گوششان نمی رفت.
جالب تر این که مدیر و معاون و نماینده معلمین و معاون اجرایی، داشتند گردهمایی یک دست شدن راه می انداختند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
خیلی بد و ترسناک بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
نتیجه مماشات با اغتشاشگران در مدارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
دو زنگ اول در کلاس درس بودیم. زنگ تفریح به زور ما را وارد سالن کرذند و نیم ساعت برایمان حرف زدند. کسی که بیشتر از همه حرف می زد، معلمی بود که در شبکه های مجازی پیام های تحریک آمیز می فرستاد. یک دفعه یکی داد زد:"دارد فیلم می گیرد،بی شرم...."وریختند تا تکه تکه اش کند و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
دوماه است که اسیریم. بر مدرسه تسلط دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
کممممممک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
متاسفانه نظام دارد با این کثیف های،بی شرم مماشات و خویشتنداری بی مورد می‌کند. متاسفانه در اکثر امور شل و ول عمل می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
درود بر علم و فرهنگ اسلامی-ایرانی
سلام فرمانده
مرگ بر اغتشاشگر وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
ما نمی خواهیم گرفتار همکلاسی های خشن و خرابکار باشیم. می خواهیم درس بخوانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
عکس اش رو بگذارید کف خیابون تا از روش رد بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تمام این درگیریها بوی نفت و معادن کشور ما را میدهد این جوانان ساده لوح نمیدانن و اون خارج نشین ها نشستن و با مسرت به ما و درگیریهای ما نگاه میکنن متاسفم ای جوانان عاقلانه اندیشه کنید..سال ۵۷ هم یادم نمیره بی بی سی نقش تلویزیون منوتو وو.. را داشت و میخواستن بعد از برانداختن شاه ایران را تجزیه کنن که البته وجود امام خمینی نقشه شان را نقش براب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تا کی باید این دلقک هرزه رو تحمل کنیم؟؟؟
حالمون بهم خورد بابا!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
بوزینه قصد ندارد در ترکیه یا دبی با پدر و مادرش تجدید دیدار داشته باشد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
حالم بهم خورد عین مترسک شالیزار میمون هر چه زشتر بازیش بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
چرا این خرمگس هرزه را با طور پاک نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
واقعا آدم میبینه اینا برای پول همه کار میکنن دیوونه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
کاش این اجنبی را با دست خودم خفه اش می کردم مایه هر چی شیطنت این نصب اجنبی است
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۶:۴۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اونوقت بعد از آن ،چطور دلت می‌آمد با دستهات غذا بخوری ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مصی ، منتر و بوزینه دشمنان شکست خورده از جمهوری اسلامی ست ، اغتشاش گران و خائنان حامی انها، پس از شکست دچار افسردگی ،یا س و سرخوردگی شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۴:۰۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
چقدر این مترسک بی ریختو نچسبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
الان متاسفانه درخیابانهای ایران امثال این بوزینه زیادشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
میگم خانم مکرون براش مهم نیست که آقاشون به این خانم اینقدر گرم و صمیمی دست می ده و بهش چسیبده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
نه چون خانم مکرون جای مادر مکرونه یک پیرزنه........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
هنوز خون های آلوده به ایدز فرانسه فراموش نشده .
و این مصی علی نژاد هم از نوع ویروس ایدز است که می خواهد سیستم ایمنی کشور را مختل کنند
غلط کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
بدبختر از این عنتر وجود ندارد بیچاره برای یه مشت دلار که بتونه به زندگی نکبت بارش ادامه بده هر غلطی میکنه براش فرقی نداره فقط پول بده کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
از نیروهای امنیتی کشورم که مجاهدان خاموش هستند و همیشه دل ملت رو شاد کردن .مثل دستگیری عبدالمالک ریگی.روح الله زم.رهبر الاهوازیون.اخیرا این دکتر ژنرال آریا.این جوجه تیغی اجنه و اکثر ضد انقلابیون دیگر مثل فاطمه حقیقت جو.علی افشاری و خیلی هایی دیگه که خود نیروهای امنیتی در جریان جنایتهاشون هستندرو هم بگیرند.و دل ایران و ایرانی رو شاد کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
فقط فک شان را از کار بیندازند دیگر با اشاره دست حرف بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
ای خدا یعنی میشه که بشه و ما شاهد دادگاه این جانی باشیم.خدایا به سربازان وطنم توفیق بده خیلی زود حاجت ما رو براورده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
زن کالا ابزارمحوری شعار این وطن فروشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
میمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اجنه گردان بیشتر بهش میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
خطاب به علی‌نژاد: اگه آدمی هستی یه سر به پدر و مادر پیرت بزن بدبخت ، کل عمرت را به نکبت گذرانده ای کسی هم آدم حسابت نمیکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
چه قدر توی عکس به هم میان
این یارو مکرون که خوش سلیقگی اش را با انتخاب همسرش ثابت کرده، مصی هم اینو می‌دونه میخواد خودشو غالب کنه اما اینو نمیدونه که حکایت مکرون با اون، مثال:
( دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید)
است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
چرا این افراد را زنده میگذارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
خخخخخ
کسی که افتخارش بوده یک بار حامله شده بدون ازدواج از این بهتر نمیشود پیروانش بروند دنبالش
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۱:۳۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
این شغال دست از سر ما برنمیداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
امثال مصی و مریم رجوی و ووو هیچ ارزشی برای آنها ندارند فقط می خواهند به جنایات خود علیه ملت ایران رنگ و لعاب ایرانی بزنند و اقدامات خود را با پیش کشیدن این چهره های منحوس توجیه نمایند که پشت خواسته های ملت ایران هستند و ملت ایران هم از نظر آنها چند شرور اغتشاشگر است نه میلیونها انسانی که برای دفاع از نظام با پرچم پرافختار جمهوری اسلامی به خیابان می آیند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
کاش طی یه برنامه این مصی خدد فردش رو بگیرن بیارن ایران، خیلی دلم میخواد غلط کردنا و چیز خوردن هاشو بشنوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
آخه معصی علی نژاد خر کی شوغال ایران نگاش نکردن حالا رفتی وطن فروشی شایدسگ ولیا آمریکایی نگاه ش کنن ،آشغال‌وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
بجای اینکه این شیاطین و مرتب یادمون بندازید هرچه زودتر صدتا کلاهک ده کیلوتنی حاضر کنید که حداقل سه چهارم این شیاطین ماستهارو کیسه میکنن.فکر نان باش که خربزه ابست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مسی خانم چوب خدا بیصداهه ظلم پایدار نیست مطمئن باش....پولایی ‌که بخاطر دروغ میگیری خوردن نداره ....و مکرو و مکرالله فالله خیرالماکرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
والله خیرالماکرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اوایل تن فروش بوده بعد وطن فروشی را هم اضافه کرده. کلا فروشنده اس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
منفورتر از تو هم مگه داریم علینژاد ...لعنت به تو و امثال تو وطن فروش بی ریشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
خوب سپاه چرا مسیح علینژاد رو ترورش نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
حیف یه گلوله که خرج این .... بشه
Iran (Islamic Republic of)
یه انسان
۱۲:۵۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
سپاه مدافع مردم هست و یه مشت تروریسم تجزیه طلب قاتل مردم
خواهشا همگی حق طلب باشیم و درست ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
ترور چرا بگیرنش ببارن تا تمام مردم دنیا گوه خوردن این اجنه رو ببینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
برای این که سپاه یک گروه تروریستی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
این خودش ترور شده روزگاره
Iran (Islamic Republic of)
وطندوست
۱۳:۵۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
این بوزینه اسمش مسیح نیست معصی معصیت کار ه ، هرکاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
یکی این ناشناس ۱۰:۰۶ رو بیدار کنه!! دوست عزیز وقتی شما خواب بودی داعش گفت ترور شاهچراغ کار ما بود! حتی فیلم بیعت قاتل با داعش رو هم پخش کردن ها!!
اگه بیداری و از آلبانی پیام دادی که حرجی نیست! وطن فروشی دیگه!!