نماینده مردم اصفهان در مجلس:

بسیجیان به شهادت رسیده بدون سلاح بودند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از وزارت کشور خواست با برخورد قاطعانه و درخور توجه با متخلفان، امنیت را به کشور بازگرداند.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی در خصوص اتفاقات شب گذشته در منطقه ملک‌شهر و شهادت از دو تن از بسیجیان به دست اغتشاشگران اظهار کرد:بنا بر اخبار رسیده بسیجیان به شهادت رسیده بدون سلاح بودند و طرف مقابل با گلوله مستقیم آن‌ها را مورد هدف قرار داده و به شهادت رسانده است.

او با تاکید بر اینکه ادامه این وضعیت قابل تحمل نیست، افزود: از ابتدا نیز برخورد‌های صورت گرفته با کسانی که با سلاح سرد و گرم به جان مردم افتادند، افرادی را کشته و مجروح و شرایط ناامنی در جامعه را فراهم کردند، قابل قبول نبود که مصداق آن نیز حادثه تروریستی حرم حضرت شاه‌چراغ و حوادث شب گذشته بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از وزارت کشور خواست با برخورد قاطعانه و درخور توجه با متخلفان، امنیت را به کشور بازگرداند و گفت: در صورتی که وزیر کشور نسبت به وظایف قانونی خود عمل نکند، نمایندگان مجلس وظیفه قانونی خود را درباره او عمل خواهند کرد.

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مماشات با تروریست‌ها و ارذل تروریست خیانت است به کل کشور،از این به بعد همه اراذلها هم باید تروریست حساب بشن وهمه سلبریتیهای وطن فروش ورزشی وهنری هم باید برای دعوت به اغتشاش محاکمه بشن چون واقعا همه میدونن که اون بی غیرتها به نوعی لیدر هستن
آخرین اخبار