دولت سیزدهم به‌دنبال تحقق عدالت مالیاتی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اشاره به این‌که تلاش دولت سیزدهم تحقق عدالت مالیاتی است، رسیدن به این هدف را در افزایش رضایتمندی‌ها موثر عنوان کرد.

کاظم دبیر گفت:دولت سیزدهم تلاش می‌کند تا در حوزه مالیات با عمل به تمام تعهدات خود، عدالت مالیاتی را محقق کند که با رسیدن به این عدالت مالیاتی و حساب‌رسی مناسب، با بیش‌ترین رضایتمندی‌ها و کمترین نارضایتی‌ها روبه‌رو خواهیم شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان افزود: با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید در مالیات‌گیری در حقیقت سعی بر این است تا مؤدیان مالیاتی در یک فرآیند مناسب پرداختی‌های خود را انجام داده و از نگاه طبقاتی و یا مفاسد مالیاتی نیز جلوگیری شود.

دبیر بیان کرد: اصلی‌ترین منبع درآمد کشور بعد از نفت، منابع مالیاتی است که دولت تلاش می‌کند با شناسایی پایه‌های مالیاتی جدید به تقویت نظام درآمدی کشور کمک کرده تا با تکیه بر منابع مالیاتی، صادرات و سایر حوزه‌ها وابستگی خود را به نفت به کم‌ترین میزان برساند.

گفتنی است؛ در این آیین که مدیرکل حوزه ریاست و امور بین‌الملل سازمان امور مالیاتی کشور نیز حضور داشت، ضمن قدردانی از تلاش‌های ابراهیم قلیزاده، داریوش سرخانی مقدم به‌عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل معرفی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.