استکبار، پشت صحنه جنایات اخیر

امام جمعه موقت بیرجند گفت: واضح شده است که آمریکا، اروپا، اسرائل، صهیونیست و آل سعود پشت پرده جنایات اخیر در کشور ما هستند.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته بیرجند گفت: موضوعی که امروز آرامش مردم را سلب کرده فتنه‌ی کوری است که بیش از ۲ ماه به طول انجامیده است . 

او با اشاره به اینکه آنچه امروز در کشور اتفاق می‌افتد جنایت، وحشی گری، ضدیت با اسلام، ضدیت با تمامیت ارضی ایران اسلامی، ضدیت با امنیت و جان و مال مردم است افزود: این فتنه‌ها نمی‌تواند کار چند نفر منافق داخلی باشد بلکه امروز قطعی شده که پشت صحنه این فتنه‌ها آمریکا، اروپا، اسرائیل ، صهیونیست و آل سعود است.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: امروز این فتنه گران به وسیله دشمنان ایران حمایت مالی می‌شوند؛ به گونه‌ای که طراحی، تأمین اسلحه و حمایت سیاسی به این آدم‌های فریب خورده داده می‌شود . 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه اعتراض، مطالبه و انتقاد حق مردم است گفت: هدف دشمنان نابودی دین و جمهوری اسلامی است.

او گفت: همچنین دشمن در صدد بدبین کردن مردم نسبت به کشور است و تلاش دارد تا آرمان‌های انقلاب و خون شهدا را پایمال کند و ما باید امروز با این افراد مقابله  کنیم . 

حجت الاسلام مختاری گفت: برخی‌ها می خواهند که اسلام، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه نباشد که این مطالباتشان ناحق است. 

امام جمعه موقت بیرجند عنوان کرد: ما برای مطالبات ناحق جواب داریم و نمی گذاریم عده‌ای به بهانه مطالبه اغتشاش کنند.

او گفت: امروز جنس کار فرق می کند؛ این وحشی گری و داعش گونه عمل کردن‌ها اهداف شومی دارد.

حجت الاسلام مختاری افزود : برای ما این فتنه‌ها عجیب نیست چرا که از ابتدای اسلام همیشه جنگ بوده و خواهد بود، این یک امتحان است و ما باید امروز بیدار باشیم تا از این امتحان پیروز بیرون بیاییم . 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمن سال ها است که با تهاجم فرهنگی، تهاجم نظامی، تحریم‌های اقتصادی و فتنه‌ها و کودتا تلاش کرده که برای این مملکت مشکل درست کند و مردم را ناراضی و نا امید کند گفت : ما باید پیوسته هوشیار و بیدار باشیم. 

او گفت :  دشمن این روز‌ها در فضای مجازی با سه دروغ  ضعیف بودن ایران، ریشه مشکلات جمهوری اسلامی  و تنها راه نجات براندازی نظام جمهوری است، می خواهد بین مردم این کشور تفرقه بیندازد و با این دروغ‌ها امروز جوانان ما را گول می زند.

حجت الاسلام مختاری افزود :  مردم در این سال ها در مقابل دشمنان مقاومت کردند و اکنون به پیشرفت های روز افزون دست می یابند. 

امام جمعه موقت بیرجند گفت : ریشه این مشکلات خودشان و نفوذی هایشان هستند. 

او خطاب به مردم افزود : یادتان نرود که ما برای این نظام بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادیم و قدر این ملت، امنیت ،استقلال و امکانات را بدانیم . 

حجت الاسلام مختاری گفت : امروز باید عزم ملی داشته باشیم و امربه معروف و نهی از منکر را با جدیت پیگیری کنیم .

امام جمعه موقت بیرجند خطاب به قوه قضائیه و نیروی انتظامی با اشاره به اینکه  صف مردم از اغتشاشگران جدا شده است افزود:  به سراغ این داعشی‌ها و فتنه گران بروید و نگذارید کسی با دین و خون شهدا بازی کنند و هر جه زودتر این فتنه‌ها را تمام کنید. 

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.