روایت احساساتی مادر کیان؛ راستی آزمایی صحبت‌ها به نقل از یک شاهد عینی

یک شاهد عینی حادثه تروریستی ایذه و از معترضان شهادت کیان پیر فلک و تیراندازی به سمت خودروی خانواده او را روایت می‌کند.

مادر کیان پیر فلک در صحبت‌هایی احساساتی بر سر مزار فرزند خود در روز خاکسپاری مدعی شد که نیرو‌های امنیتی فرزندش را به رگبار بستند و شهید کردند، اما یک شاهد عینی روایت دیگری دارد.

این شاهد عینی گفته که در شب حادثه خانواده پیرفلک سوار بر یک دستگاه خودروی سواری در خیابان بودند که از سوی مامورین امنیتی و انتظامی به آن‌ها گوشزد می‌شود به سمت محل‌های درگیری نروند و دور بزنند که آن‌ها به این توصیه مامورین گوش نداده و به سمت محل درگیری و تجمع اغتشاش‌گران ادامه مسیر می‌دهند.

او افزود: با رفتن خودوری خانواده پیرفلک به سمت محل تجمعات و عوامل تروریستی، مجددا تصمیم به دور زدن می‌گیرند و در حین دور زدن بودند که عناصر تروریست با انگیزه نامعلوم و شاید با تصور اینکه این خودرو متعلق به ماموران امنیتی و انتظامی برای شناسایی آن‌ها است (زیرا شیشه خودرو دودی بود) دور می‌زند، آن را به رگبار می‌بندند.

تا اینجای روایت مطابق با صحبت‌های مادر کیان است که گفته بود پس از آنکه کمی جلوتر رفتیم «کیان به پدرش گفت اینبار حرف پلیس‌ها را گوش بده، زیرا آن‌ها خوبی ما را می‌خواهند»

این شاهد عینی که در صحنه حادثه حضور داشته به نحوه اصابت گلوله‌ها به خودروی خانواده پیرفلک اشاره کرده و گفت: طبیعی است که سرنشینان خودرو که انتظار چنین اتفاقی را نداشته‌اند، در آن لحظه دقیقا متوجه نشوند که تیراندازی از کدام سمت اتفاق افتاده است.

اما مادر کیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود دوباره مدعی می‌شود که همسرش فورا دور می‌زند و هنگامی که نزدیک به نیرو‌های نظامی می‌شود تیر می‌خورند.

یکی از حاضران در صحنه ادامه می‌دهد که اگر ماموران امنیتی قصد شلیک به خودرو را داشتند، از همان ابتدا اجازه عبور به آن‌ها را نمی‌دانند ویا در همان لحظات اولیه تیراندازی میکردند این در حالی است که همانطوریکه مادر داغدار کیان گفته است نیرو‌های امنیتی از آن‌ها خواسته بودند به سمت اغتشاش گران نروند.

این شاهد عینی اضافه کرد: ضمن اینکه در جریان این تیراندازی‌ها تعدادی از نیرو‌های بسیجی هم زخمی و شهید شده اند که نشان میدهند تیراندازی از سمت روبروی نیرو‌های امنیتی و بسیجی بوده است.

در همین حال یک مقام آگاه امنیتی در استان خوزستان نیز اعلام کرده که صحنه جنایت برای ما کاملا روشن است و تصاویر محل حادثه در حال بررسی برای شناسایی عوامل این جنایت است.

این مقام آگاه افزود: پس از انتقال مجروحان و شهدا به بیمارستان ایذه، عده‌ای از نبود نیرو‌های امنیتی در بیمارستان سواستفاده کرده و به آنجا حمله می‌کنند و با ایجاد درگیری، چند نفر از بسیجیان را در بیمارستان با چاقو زخمی کرده و پیکر کیان هم به زور از سردخانه خارج می‌شود که پس از اطلاع پدربزرگ کیان، پیکر پاک این شهید مجددا به سردخانه منتقل شده است.

این مقام امنیتی استان از تمرکز ویژه برای بررسی ابعاد امنیتی، قضایی و پزشکی این حادثه خبر داد و اعلام کرد بزودی نتایج تحقیقات به اطلاع مردم خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
تعدادی از نیرو‌های بسیجی هم زخمی و شهید شده اند?
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۴:۱۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
بسیار تاسف آور است که در ماجرای فتنه ساختگی عده از زیادی بی گناه کشته شدند کسانی که ماموریت داشتند امنیت و آرامش جامعه و مردم را تا مین کنند حتی بدون در دست داشتن سلاح و تنها با درخواست در این میان عده ای هم به قصد تماشای جمعیت و دیدن وارد میدان شدند و که مورد سو قصد قرار گرفتند در شرایط فتنه و درگیری ی بهترین کار دوری از آن است نه اینکه سوار خودرو شوی و به تفریح بپردازی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
فعلاً سکوت بهتر است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
قضاوت بماند برای بعد از تکمیل تحقیقات. همه احتمالات حتی وجود پلیس بد یا نفوذی باید در نظر گرفته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
نیروهای امنیتی هم به ماشین ایشان تیراندازی می کردند هم به خودشان! عجب! مادر کیان از کجا می دانستند ساعت ۶ تیراندازی شروع میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۳:۲۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مادر کیان پیر فلک مانند مادر نیکا شکرمی دروغ می‌گوید همانطور که دکتر درویش پور در مصاحبه با شبکه خبر گفت ضاربین از اقوام خانواده پیر فلک بوده و خودشان شهیدان را به بیمارستان رساندند دکتر درویش پور آدم صالح و با خدایی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دروغ میگن چون از دروغ گویی بیشتر عایدشون میشه