احداث بیش از هزار واحد مسکونی برای مددجویان مشهدی

مدیر حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان مشهد در حال ساخت است.

محمدرضا شافعی مدیر حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: ساخت این واحد‌ها از سال گذشته در ۲ منطقه "حر" مشهد به تعداد ۵۲۰ واحد و "پنج تن" این شهر به تعداد ۵۷۸ واحد در قالب واحد‌های آپارتمانی با متراژ ۹۰ مترمربع برای هر واحد آغاز شده و تاکنون بین ۱۵ تا ۳۵ درصد پیشرفت اجرایی داشته است.

او افزود: پیش از این نیز بین سال‌های ۹۱ تا ۹۵، هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خراسان رضوی از محل حساب ۱۰۰ امام و با مشارکت خیرین و نهاد‌های حمایتی مزبور هزار و ۳۵۰ واحد در شهر‌های گلبهار، تربت حیدریه، بینالود و مشهد ساخته و به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیر حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: مشارکت بنیاد و خیرین مسکن ساز در تامین هزینه‌های ساخت واحد‌های مسکونی به صورت ۵۰ درصد و بلاعوض است.

شافعی اضافه کرد: افزون بر این از محل حساب ۱۰۰ امام به هر واحد مسکونی ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض اختصاص می‌یابد، افزون بر این تلاش می‌شود هزینه ساخت هر مترمربع از این واحد‌ها بیشتر از پنج میلیون تومان نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.