خواب جنگل خواران آشفته می شود

استاندار مازندران گفت:عملیات تخریب ساختمان‌های غیر مجاز در اراضی جنگلی بدون وقفه آغاز شود.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در جلسه کارگروه مبارزه با جنگل خواری و ساخت و ساز غیرمجاز استان با عنوان اینکه این کارگروه باید بدون وقفه نسبت به آغاز عملیات تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی جنگلی اقدام کنند، گفت:با مدیرانی که علیرغم اطلاع از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی جنگلی از ارائه گزارش امتناع کردند، برخورد می‌شود.

او افزود:علیرغم اینکه یکسال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد ولی برخی مسئولین همچنان در مقوله مبارزه با فساد بویژه مبحث مهمی همچون جنگل خواری و ساخت و ساز غیرمجاز مقاومت می‌کنند که جای تاسف دارد.

حسینی پور گفت:این استان زمین و اراضی ارزشمندی دارد که می‌بایست زالوصفتانی که به این اراضی و انفال طبیعی چشم دوخته اند، را سرجای خودشان بنشانیم و قاطعانه با آنان برخورد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
یعنی اگر نماینده ولی فقیه و استاندار و فرماندارو ... هم تو استانهای شمالی به بیت المال و زمینها دست اندازی کرده باشن باهاشون برخورد ازشون پس گرفته میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
لطفا ویلاها و کاخهای غیرمجازی که مسئولین با مجوزهای قانونی ساختند را هم رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
افراد غیر بومی در استانهای گیلان و مازندران پر شده اند. همه هم وطن هستیم ولی باید با سبک زندگی آن مناطق آشنا باشیم. هموطنان از مناطق مرکزی خصوصاً یزد و اصفهان به شما آمده و اقدام به خرید زمین و در نهایت با رانت که بسیار عادی شده ساختمان ویلا ساختند. علاوه بر خراب کردن مناظر طبیعی با درست کردن سازه های غیر متعارف باعث شده اند افراد بومی از کشاورزی و دامداری خود باز بمانند و در غالب شکایت بهداشتی بومیان را از ادامه فعالیت باز میدارند.
البته این روند به لطف خدا ادامه دار نخواهد بود و افراد محلی از خجالت این عزیزان در می ایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
ویلای یه پولدار خراب نشده .هرچی خراب شده دیوار باغ فقیر فقراست . خودتون برید ببینید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
دیوار باغ مردم رو خراب میکنن میگن زمین خواری کردی . قصر ساختن دامنه جنگل همه سهمشون رو گرفتن .اون جنگل خواری نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
قانون فقط برای زمینهای کوچک و فقیراست .وگرنه برای قصر سازها نیست . دوبار زمین ۲۰۰ متری رو نهال کاشتم همه رو دزد شبانه سرقت کرد.دیوار دور زمین کشیدم همه عالم به من حمله کردن ولی مجاور زمین من ۲ طبقه ویلا ساختن هیچکس هیچی نمیگه . دست بردارید از این ظلم لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
آقای استاندار بنظر میرسد قانون برای افراد ضعیف و بدو نفوذ در دستگاه اجرا میشود یک کشاورز بومی برای ساخت یک انباری جهت نگهداری وسایل کشاورزی تا از دست سارقان در امان باشد یا جهت استراحت حدود 30متر احداث میشود سختگیری فراوان میشود یا مجوز نمی دهند ولی افرادی به را حتی هرکجا اراده نمودن ویلا و... احداث می نمایند وجریمه بالا برای انها مهم نمی باشد به انتظار مبارزه با فساد در عمل نه در شعار