از جوانان برتر هلال احمر کرمان تجلیل شد

از جوانان برتر هلال احمر مناطق شمال، غرب و مرکز استان کرمان تجلیل شد.

علی یعقوبی، فرماندار ویژه سیرجان طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر که به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار شد، با اشاره به شاخص‌های موفقیت هر جامعه گفت: نیروی انسانی از سرمایه اجتماعی بسیار مهم در هر کشوری محسوب می‌شود.

او با اشاره به ارزش و اهمیت حضور نیرو‌های داوطلب در جمعیت هلال احمر افزود: در حوادث، شاهد ارائه خدمات تخصصی و ارزشمند امدادگران و جوانان داوطلب در سراسر استان هستیم.

یعقوبی تصر یح کرد: حفظ سرمایه اجتماعی و توانمندسازی جوانان در جمعیت هلال احمر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این مراسم گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، هفتاد و پنج سال پیش با انگیزه  و برخورداری از نیروی جوان، پرشور و فعال برای پیشبرد اهداف بشر دوستانه در کشور تشکیل شده و امروزه این سازمان یکی از قوی‌ترین و منسجم‌ترین تشکیلاتی است که در زمینه آموزش و تربیت جوانان  برای  امور بشردوستانه و امدادی فعالیت می‌کند.  

او با اشاره به اینکه فعالیت جوانان در عرصه‌های مختلف خدمات داوطلبانه به ویژه در خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان، تحسین بر انگیز است، افزود: به مناسبت گرامیداشت هفتادوپنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان از تلاش‌ها و خدمات همه‌ شما اعضای جوان و سختکوش قدردانی می‌کنم.

 در حاشیه مراسم تجلیل از اعضای جوانان شعب کرمان، سیرجان، رفسنجان، شهربابک، رفسنجان، بردسیر، انار، بافت، زرند، رابر، ارزوئیه و کوهبنان از مجتمع صنعتی گل گهر سیرجان نیز بازدید شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار