آیین افتتاح نمایشگاه مشاغل زود بازده در تربت جام

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تربت جام گفت: همزمان با هفته جهانی کارآفرینی آیین افتتاح نمایشگاه مشاغل زود بازده و کم سرمایه در رباط جام برگزار شد.

بهرامی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تربت جام گفت: این نمایشگاه با حضور امام جمعه، فرماندار،مدیران اجرایی سه شنبه اول آذر افتتاح و به مدت سه روز دایر است و بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.

او افزود: آشنایی با مشاغل شهرستان، مشاوره رایگان کسب و کار، انتقال تجربه عمومی ، منتورینگ و مشاوره در خصوص مسیر شغلی ،راه اندازی استارت اپ ها و ایده ها و کار به صورت اجرای زنده در محل نمایشگاه از جمله اهداف راه اندازی نمایشگاه می باشد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تربت جام ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری مردم و ادارت ،تعاون کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی،فرهنگ و ارشاد اسلامی با ایجاد ۴۰ غرفه شامل پوشاک،فرت بافی ،صنایع دستی، قالیبافی و گلیم بافی ،صنایع دستی، انرژی خورشیدی، مصنوعات چوبی، البسه ورزشی، چرم دوزی، آشپزی و کیک و کلوچه، فراوری خشکبار، بسته بندی زعفران، برق خودرو، تاسیسات، تعمیر موبایل، تعمیر لوازم خانگی ،خراطی به مدت سه روز دایر می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.