مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان تمدید شد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان تا ۱۵ آذر ماه تمدید شد.

ناصر قوامی مشفق گفت: محور‌های هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی- اسلامی است.

او گفت: همانگونه که پیش‌تر اعلام شده بود از جمله اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توان به تولید محتوای در تراز انقلاب اسلامی، پیگیری حل مشکلات استان در محور‌های یاد شده، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان اهل رسانه و دغدغه‌مند، کمک به منظور تحقق شعار سال و خروج از شعارزدگی، توجه به سبک زندگی ایرانی- اسلامی و خانواده، ورود جدی به فرمان جهاد تبیین با هدف امیدآفرینی در جامعه و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مطالبه اجرای بند‌های بیانیه گام دوم اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: اهالی قلم در استان می‌توانند در فضایی کاملاً باز و با رویکرد حل مسائل به صورت علمی، منطقی، عادلانه و منصفانه در قالب محور‌های این جشنواره به بیان مطالبات خود از دستگاه‌های اجرایی استان و کشور نیز بپردازند.

قوامی مشفق گفت: از برکات جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توان به شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری فنی و استاندارد، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان سازی رسانه‌ای اشاره کرد که این امر نشان از ایجاد یک جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی در استان است.

او گفت: علاقمندان می‌توانند آثار تولیدی خود را در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست خود را در تا پایان روز ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ در پایگاه جشنواره به آدرس http://hamedan.basijrasaneh.ir بارگذاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.