اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم به ۱۹ حافظ در چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در هفدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان، ۱۹ حافظ از استان موفق به اخذ این مدرک شدند.

حجت الاسلام کارگر اظهار داشت: اسامی نهایی پذیرفته شدگان در این دوره اعلام شده است و ۱۹ حافظ از چهارمحال و بختیاری شامل ۱۳ بانو و شش مرد موفق به اخذ مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در ۱۰، ۲۰، و ۳۰ جزء در هفدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان شدند.

وی افزود: در این دوره از طرح اعطای مدرک تخصصی حفظ، هفت حافظ قرآن چهارمحال و بختیاری در حفظ ۳۰ جزء موفق به اخذ مدرک شده‌اند و یکی از قبول‌شدگان از بانوان حافظ روشندل استان است؛ همچنین پنج حافظ در حفظ ۲۰ جزء و هفت حافظ در حفظ ۱۰ جزء مدرک تخصصی خود را دریافت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام کارگر اضافه کرد: امسال در مجموع، ۱۰۵ نفر از حافظان قرآن شامل ۸۶ بانو و ۱۹ مرد از استان در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل در طرح اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند که از این تعداد، ۵۰ حافظ شامل ۴۰ بانو و ۱۰ آقا به مرحله شفاهی که شهریورماه ۱۴۰۱ در شهرکرد برگزار شد، راه یافتند.

وی ادامه داد: مقایسه آمار قبول‌شدگان امسال با پارسال که پنج نفر موفق به دریافت مدرک تخصصی حفظ در استان شده بودند، حاکی از رشد چهار برابری در تعداد قبول‌شدگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار