بسیج شجره طیبه، درخت تنومند و پرثمر است

امام جمعه شهرکرد گفت: بسیج شجره طیبه، درخت تنومند و پرثمر و ارزشمندی است و تاکنون برکات زیادی برای جامعه داشته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته بسیج با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه و گستردگی و مردمی بودن بسیج گفت: روحیه بسیجی باید در جامعه تقویت شود.

وی افزود: بسیج شجره طیبه، درخت تنومند و پرثمر و ارزشمندی است که امام راحل آن را بنا نهاد و از اسلام نشات گرفته است و تاکنون برکات زیادی برای جامعه داشته است.


بیشتر بخوانید


نکونام با اشاره به اینکه بسیج در دو عرصه ساختاری و تشکیلاتی و عرصه فکری، فعالیت دارد و امروز مورد کم‌لطفی و بی‌مهری قرار گرفته است، گفت: بسیج محدود به زمان نیست و زنده نگهداشتن و پیشرفت انقلاب منوط به زنده ماندن، پویایی بسیج و تفکر بسیجی و جهادی در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج از امور کلیدی نظام است و غفلت از بسیج ضایعات زیادی را همراه خواهد داشت، ادامه داد: بسیج از دل مردم و متن جامعه جوشیده است و در همه جای بدنه جامعه فعالیت نیرو‌های بسیجی مشهود است.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: روحیه جهادی و شهادت‌طلبی، ایثار و در همه عرصه‌ها بودن از روحیات بسیجی است که این روحیات در دفاع مقدس نیز محسوس بوده است و باید این روحیه در جامعه تقویت شود و اجازه ندهیم که بسیج در جامعه مورد کم لطفی قرار گیرد.

نکونام افزود: بسیج باید همچنان با نگاه پر از محبت و پر از یاری دهی تقویت شود و ریشه بسیج در جامعه مستحکم شود.

وی گفت: در حوادث اخیر، رفتار مدبرانه بسیج در حوادث پیش آمده قابل تحسین است.

برچسب ها: هفته بسیج ، شجره طیبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار