نماز جمعه شهرستانهای هرمزگان

امامان جمعه هرمزگان با گرامیداشت هفته بسیج و روز مجلس بر حل مشکلات اقتصادی مردم هم تاکیدکردند.

** نماز جمعه میناب

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب با تبریک هفته بسیج و سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت: مسئولان با مردم معنا پیدامی کنند و رضایت مردم یک عامل بسیار مهم است که مدیران باید به آن توجه داشته باشند و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند.

** نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد با اشاره به اینکه باید روحیه بسیجی را برای کشور و انقلاب حفظ کرد گفت: بسیج در جبهه‌های جنگ و پایگاه‌های مقاومت نشان داد که بهترین مدافع انقلاب و اسلام است.

** نماز جمعه پارسیان
امام جمعه پارسیان با تبریک هفته بسیج گفت: هدف از تشکیل بسیج را تحقق ارزش‌های الهی و استقرار اراده الهی در جامعه است.
حجت الاسلام محمد بارانی قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را سیاسی و خلاف تعهدات دانست و گفت: آژانس براساس ادعا‌های بدون مدرک آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال پرونده سازی علیه ایران است که قطعا زورگویی است.

** نماز جمعه جاسک
حجت الاسلام صحرانشین امام جمعه موقت شهرستان جاسک بااشاره به اینکه هفته بسیج یاد آور شکوه و عظمت ایران اسلامی در همه ادوار است گفت: جهاد تبیین از مهمترین وظایف ما در این برهه از زمان است چرا که دشمن با دسیسه نیت تضعیف نظام و انقلاب را دارد.

** نماز جمعه بشاگرد
حجت الاسلام غلامی امام جمعه بشاگرد با اشاره به اینکه مسئولان و نمایندگان باید با حضور و گفتگو با مردم به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند گفت: هنوز بسیاری از افراد بویژه در دهک‌های پایین فراموش شده اند و باید به آن‌ها توجه شود.

** نماز جمعه خمیر
امام جمعه شهرستان خمیر با تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: کسانی که علاقه دارند مفهوم واقعی آزادی را بدانند به سیره عملی و گفتاری حضرت زینب کبری (س) مراجعه کنند.
حجت‌الاسلام شعیب صالحی افزود: بسیج اکسیر اعظم حاکمیت نظام اسلامی در مواجهه با تهاجمات دشمن والگوی موفق برای مشارکت عمومی در حوادث مختلف انقلاب است.

** خطبه‌های نماز جمعه هرمز
امام جمعه هرمز با اشاره به پاسداشت شهیده فاطمه نیک در هرمز گفت: شهر هرمز باید با نام شهیده فاطمه نیک به عنوان یک شهیده شاخص به دنیا معرفی شود.

حجت الاسلام فتح الله بهزادی با اشاره به هفته بسیج و ولادت حصزت زینب (س) و روز پرستار افزود: پرستاری شغلی سخت و بهترین شغل در پیشگاه خداست که با صبر و حوصله بیماران را درمان می‌کنند.

** نماز جمعه سیریک
امام جمعه سیریک گفت: رسانه‌های دشمن ملت و نظام ایران را به جنگ‌های نیابتی متهم می‌کنند، که همه این دروغ پردازی‌ها بخاطر ضعف دشمنان در مقابل با نظام و دستاور‌های بزرگ ملت ایران است.

حجت الاسلام محسن سالاری افزود: دشمن می‌خواهد اقتصاد خود را با منابع کشور‌های اسلامی، عزّت خود را با ذلّت ملّتهای مسلمان، و صدرنشینی خود را با تفرقه‌ی میان کشور‌های جهان اسلام و خاورمیانه تأمین کنند.

** نماز جمعه شیعه قشم
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفان گفت: نگاه و راهبرد تمدنی نظام مقدس اسلامی با تفکر و عمل بسیجی شکل خواهد گرفت.

** نماز جمعه اهل سنت قشم
شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم با اشاره به اینکه پیامبر اسلام (ص) در برخورد با مخالفانش، از در بخشش و گشاده رویی و ادب در آمدند، گفت: نمی‌شود صدا‌ها را نشنید و هر سخنی را از هر تریبونی که سبب تحریک عده زیادی از مردم می‌شود بیان کرد و پس از آن هم انتظار دیگری داشت.

** نماز جمعه رودان
حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان گفت: ساخت هزار و ۸۰۰ واحد مسکن ملی درزمینی به وسعت هزار و ۵۰۰ هکتار در رودان اقدام ارزشمند دولت است و امیدواریم این واحد‌ها در دولت سیزدهم تکمیل وبه متقاضیان واگذار شود.

** نماز جمعه بوموسی
امام جمعه بوموسی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران گفت: دشمنان وحدت ملی این ملت را نشانه گرفته اند، اما هرگز نخواهند توانست بین اقوام ما تفرقه بیندازند.

حجت الاسلام محمد پاک نژاد افزود: مسئولان باید مشکلات اقتصادی مردم را جدی بگیرند و برای رفع آن تلاش کنند و اعتماد عمومی مردم نسبت به خود را جلب کنند.

** نماز جمعه بندرلنگه
امام جمعه شهرستان بندر لنگه با اشاره به هفته بسیج گفت: امام راحل (ره) می‌فرمود اگر روحیه‌ی بسیجی بر کشور حاکم شود، دشمن ما نا امید و ما قطعا پیروز خواهیم بود.

حجت الاسلام دکتر اسماعیل نیا افزود: امروز اگر دولت، مجلس و ادارات ما همگی با روحیه‌ی بسیجی و جهادی در خدمت مردم باشند، هیچ حادثه ایی و هیچ تحرک دشمن نمی‌تواند لطمه ایی به کشور عزیز ما بزند.

برچسب ها: نماز جمعه ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.