شولتس: روسیه باید بمباران زیرساخت‌های اوکراین را متوقف کند

صدراعظم آلمان ضمن اعلام امضای بیانیه مشترک در زمینه انرژی با فرانسه، مدعی شد روسیه باید بمباران زیرساخت‌های اوکراین را متوقف کند.

«اولاف شولتس» صدراعظم آلمان امروز (جمعه) مدعی شد: «روسیه باید بمباران سایت‌های حیاتی و زیرساختی در اوکراین را متوقف کند.»

به گزارش الجزیره، شولتس همچنین گفت: «آلمان و فرانسه بیانیه مشترکی را برای تقویت همبستگی در زمینه انرژی امضا کردند.»

در میانه افزایش هزینه‌های جنگ، صدراعظم آلمان روز سه‌شنبه گذشته در کنفرانسی در برلین مدعی شده است که این کشور باید برای تشدید درگیری‌ها در اوکراین و آسیب دیدن زیرساخت‌ها آماده باشد.

صدراعظم آلمان پیش از این نیز نمایندگان صنایع نظامی و چند وزیر را برای نشستی درباره تأمین مهمات فراخواند. رسانه‌های آلمانی از نشستی در روز دوشنبه آینده خبر دادند که قرار است با حضور اولاف شولتس، برخی اعضای کابینه و نمایندگان صنایع نظامی این کشور برای تولید و توسعه مهمات برگزار شود.

انتشار این اخبار در حالی است که به تازگی سندی محرمانه از ارتش آلمان افشا شده که از احتمال یک رویارویی تحمیلی از سوی روسیه ابراز نگرانی شده است. 

صدراعظم آلمان پیش‌تر نیز در جلسه امنیت غذایی و انرژی در نشست گروه ۲۰ اعلام کرد مؤثرترین راه برای بهبود اوضاع اقتصادی کنونی در جهان این است که جنگ اوکراین به پایان برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۳:۱۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
شولتس دیگر اکراینی وجود ندارد که تو به او بمب شیمیایی بفروشی و خود و خانواده کثیفت را گرم کنی ای سگ آلمانی.مرگ بر نئونازی های آلمان هیتلری. اکراین تمام شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
رژیم برلین به عنوان تامین کننده اصلی سلاح شیمیایی صدام بر علیه مردم ایران و دیگر فرصت طلبان، سال‌هاست با تحریم‌های ناعادلانه و غیرانسانی خود، نقض گسترده حقوق بشر را انجام می‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام قانون و مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام قانون و مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
اعتراف ناتو : این سازمان از اوکراین تا پایان جنگ حمایت می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
ارسال موشک‌های جدید انگلیس برای اوکراین پس چرا سران بی ادب کشورهای غربی جنایتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۶
غربی‌ها جنایتکار سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۶
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
کشته و زخمی شدن 50 زن و کودک افغان در حمله پهپادهای آمریکایی به «شیندند»
در پی حمله پهپادی آمریکا به شهرستان «شیندند» استان «هرات»، 50 غیر نظامی، از جمله شماری زن و کودک، جان خود را از دست دادند.
اعتراف رسمی ائتلاف تحت رهبری آمریکا به قتل‌عام 1300 غیر نظامی در سوریه و عراق
ائتلاف تحت رهبری آمریکا طی بیانیه‌ای رسما اعتراف کرد که از سال 2014 تاکنون، بیش از 1300 غیرنظامی را در عراق و سوریه به قتل رسانده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش به همراه القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2003 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در عراق و لیبی بیش از 999 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
عربستان سعودی و متحدانش به همراه القاعده و داعش به سرکردگی آمریکا از سال 2015 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در یمن بیش از 300 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سوریه و عراق بیش از 999 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
دلسوزی آلمان برای حقوق بشر، ریاکارانه و غیرواقعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
آلمان با متحدان اروپایی در مورد ارسال موشک های پاتریوت به اوکراین مذاکره می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
شبکه اینترنشنال سعودی دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های آمریکا شرم آور است.
سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های اروپا شرم آور است.
سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های عربستان سعودی شرم آور است.
سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های امارات شرم آور است.
سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های ترکیه شرم آور است.
سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های اسرائیل شرم آور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
کشته و زخمی شدن بیش از ۸ هزار کودک یمنی به دست ائتلاف سعودی
شمار کودکانی که در طول هشت سال گذشته قربانی تجاوزات نظامی عربستان به یمن شده اند به ۸۱۱۶ نفر شامل شهدا و زخمی‌های رسید.
اصلی‌ترین ناقضین حقوق بشر ۳ کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه و آمریکایی‎‌‌ها و مزدورانشان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
عربستان سعودی باید بمباران زیرساخت‌های یمن را متوقف کند.
امارات باید بمباران زیرساخت‌های یمن را متوقف کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
دیگر هیچ کس در آلمان نمی تواند بر تجاوزات، جتایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
ائتلاف متجاوز سعودی باید بمباران زیرساخت‌های یمن را متوقف کند
آخرین اخبار