تحقق خواسته‌های شهروندان محله شهیدی بهشتی کرج؛

آسفالت خط ۴ حصار بهسازی شد

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: با صرف میزان ۲۰۰ تن آسفالت معابر محله شهید بهشتی واقع در خط ۴ حصار و کوچه‌های فرعی آن بهسازی شد.

سید احمد حسینی گفت: به منظور ایجاد فضای مناسب جهت تردد شهروندان و برطرف کردن مشکلات ناشی از معابر محله شهید بهشتی به‌خصوص کوچه‌های فرعی، با صرف میزان ۲۰۰ تن آسفالت معابر محله شهید بهشتی واقع در خط ۴ حصار و کوچه‌های فرعی آن بهسازی شد.

او می گوید: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی منطقه با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری و اجرای تعهدات با عنوان خدمات محله‌ای در راستای تأمین رفاه و آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان است.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج همچنین از آغاز اجرای فاز دوم پیاده راه‌سازی بلوار خط ۴ حصار خبر داد و گفت: در پی تسهیل درروند رفت‌وآمد شهروندان و رعایت هرچه بیشتر استاندار‌های شهرسازی فاز دوم پیاده راه‌سازی در این محدوده اجرایی شد.

او می گوید: با برداشتن دیوار‌های بتنی و جمع‌آوری خاک و نخاله و زیرسازی لازم ادامه پروژه پیاده راه‌سازی در خط ۴ حصار اجرایی شد.

سید احمد حسینی گفت: فاز دوم طرح پیاده راه‌سازی خط ۴ حصار از لاین شمال به جنوب، روبه روی انقلاب ۱۱ تا زیرگذر عباس‌آباد آغاز شده و در ادامه نیز احداث پیاده‌راه در لاین جنوب به شمال معبر خیابان انقلاب ۱۱ تا تپه الله‌اکبر انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.