مادر شهید آرمان علی‌وردی:

همه به بسیج کمک کنند تا کشوری امن و آرام داشته باشیم

مادر شهید آرمان علی وردی درباره نقش بسیج در کنترل اغتشاشات،گفت: همه باید پشت بسیج بایستند که کشوری امن و آرام داشته باشیم.

شهید آرمان علی‌وردی متولد دهه ۸۰ بود و ۲۱ سال داشت. او سرگرم تحصیلات حوزوی در مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی (ره) و مربی کانون تربیتی حوزه و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا (علیه‌السلام) سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله) تهران بزرگ بود و در محله شهران زندگی می‌کرد.

شهید آرمان علی‌وردی در اغتشاشات ۴ آبان در اکباتان تهران مورد شکنجه‌های وحشیانه اغتشاشگران قرار گرفت و زیر شکنجه از او خواسته بودند که به مسئولان بلند پایه توهین کند، اما این شهید بزرگوار، از این کار امتناع ورزیده بود و در اثر جراحت شدید ناشی از ددمنشی اغتشاشگران، به بیمارستان منتقل و درنهایت به شهادت رسید.

نحوه شهادت این طلبه بسیجی بازتاب‌های گسترده‌ای در سطح جامعه به همراه داشت و دل میلیون‌ها ایرانی را به درد آورد، طوری که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود به نحوه شهادت وی اشاره کردند و فرمودند: «آن طلبه جوان ـ طلبه شهید جوان در تهران، آرمان عزیز ـ چه گناهی کرده بود؟ یک طلبه جوان؛ دانشجو بوده، آمده طلبه شده؛ متدین، مؤمن، متعبد، حزب‌اللهی. [اینکه او را]شکنجه کنند، زیر شکنجه او را بکشند، جسدش را بیندازند در خیابان. این‌ها کار‌های کوچکی است؟ این‌ها چه کسانی‌اند؟ باید فکر کرد. این‌ها چه کسانی‌اند؟ این‌ها بچّه‌های ما که نیستند، این‌ها جوان‌های ما که نیستند؛ این‌ها چه کسانی‌اند؟ از کجا دستور می‌گیرند؟ چرا این کسانی که مدعی حقوق بشرند این‌ها را محکوم نکردند؟»

سرانجام، عاملان شهادت این طلبه بسیجی در تاریخ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ توسط پلیس تهران بزرگ دستگیر شدند.

خون پسرم پایمال نشود؛ او برای ناموس و کشورش شهید شد

با توجه به ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین از سوی امام (ره) گفتگوی کوتاه با مادر شهید «آرمان علی وردی» انجام دادیم. او به خبرنگار آنا، گفت: افتخار می‌کنم پسرم به آرزویش رسید. ان‌شاالله همه کاری کنند که خون پسرم پایمال نشود چرا که او برای ناموس و کشورش شهید شد.

وی افزود: از مردم تشکر می‌کنم که از زمان شهادت پسرم با ما همدردی کرده و به ما دلداری دادند. امیدواریم شفاعت شهدا شامل حال همه ما شود.

مادر شهید امنیت درباره هدف شهید آرمان، تصریح کرد: آرمان تا آخرین قطره خون خود پای هدفش ایستاد و از مردم می‌خواهم راه شهیدان را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه هدف شهدا دفاع از کشور و مردم است، خاطرنشان کرد: از مسئولان و مردم می‌خواهیم پشت خانواده‌های شهدا باشند و آن‌ها را تنها نگذارند.

مادر شهید امنیت درباره مظلومیت شهید آرمان گفت: از همه تشکر می‌کنم و آرمان به هدف خود رسید و از جان و دل مایه گذاشت. رهبر معظم انقلاب این شهید را آرمان عزیز یاد کردند و خودشان دیدند که پسرم مظلومانه به شهادت رسید و تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کرد.

وی درباره نقش بسیج در کنترل اغتشاشات نیز، تصریح کرد: بسیج، خودجوش و خودکفا بوده و با کمک مدافعان امنیت از کشور و ناموس ملت دفاع می‌کند. همه باید پشت بسیج بایستند تا کشوری امن و آرام داشته باشیم.

منبع : آنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.