ادامه بررسی طرح سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور نمایندگانی از قوه قضاییه، نهاد‌های اطلاعاتی کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس برلی ادامه رسیدگی به طرح سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه اختصاص تشکیل شد.

وی با اشاره به تصویب بند ح ماده بک این طرح گفت: بر اساس این مصوبه، نظارت بر سلامت و امنیت فرایند‌های دادرسی با هدف استقلال قضایی جهت جلوگیری از مداخله افراد فاقد صلاحیت در پرونده‌های قضایی از ماموریت‌های این سازمان است.  

عمویی گفت که رسیدگی به سایر بند‌های باقیمانده این طرح شش ماده‌ای در کمیسیون امنیت ملی در هفته‌های آینده ادامه داشته و پس از تکمیل بررسی ها، طرح جهت بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
مگر میشود هر دستگاه و قوه برای خودش سازمان حفاظت و اطلاعات داشته باشد بنظرم همه دستگاه ها دارای پایگاه بسیج میباشد شعبه ای بنام حفاظت و اطلاعات داشته باشند و زیر نظر سپاه پاسداران باشد اگر غیر این باشد دیگر تمرکز بودن معنی ندارد و هر دستکاه و قوه بخواهد براساس سلیقه خودش رفتار مینماید ولی در سپاه زیر نظر رهبری میباشد
آخرین اخبار