اجرای تدابیر لازم برای گازرسانی به واحد‌های صنعتی و تولیدی

مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: رویکرد وزارت نفت جایگزینی گاز با سایر سوخت‌های فسیلی است چراکه این امر موجب کمک به اقتصاد کشور می‌شود.

جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در جلسه کارگروه گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان که به منظور طرح و بررسی موارد مورد نظر جهت تسهیل در پروژه‌های در دست اقدام و طرح‌های گازرسانی پیش رو و همچنین هماهنگی هر چه بیشتر بین اعضا برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد وزارت نفت جایگزینی گاز با سایر سوخت‌های فسیلی است چراکه این امر موجب کمک به اقتصاد کشور می‌شود.

وی با بیان این که تمام شهرک‌های صنعتی استان از گاز بهره‌مند هستند گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۵۷ واحد تولیدی و صنعتی فعال در سطح استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید


سلیمیان از سایر دستگاه‌ها خواست با اجرای تدابیر لازم واحد‌هایی که از گاز طبیعی استفاده نمی‌کنند را به استفاده از سوخت پاک گاز طبیعی سوق دهند چرا که بهره‌مندی واحد‌های تولیدی و صنعتی از انرژی گاز موجب افزایش تولید و اشتغال زایی می‌شود.

وی تصریح کرد: تا پایان امسال نیز تعداد دیگری از واحد‌های صنعتی به چرخه مصرف کنندگان گاز طبیعی می‌پیونند و این امر موجب می‌شود سطح رفاه و آسایش و کارآفرینی در استان به سطح مناسبی ارتقاء یابد.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از آمادگی این شرکت برای استمرار گازرسانی و ارائه خدمت به واحد‌های تولیدی و صنعتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و تلاش نیرو‌های متعهد و پر تلاش این شرکت بتوانیم گام موثری در راستای گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی تازه تاسیس برداریم و در راستای حمایت از بخش تولید و اشتغال زائی خدمات مستمری ارائه کنیم.

گفتنی است تکمیل گازرسانی به مجتمع قارچ و دامداری جونقان و گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای از موضوعات مطرح شده در کارگروه جلسه گازرسانی به صنایع و احد‌های تولیدی و صنعتی استان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار