دشمنان با بهره گیری از فضای مجازی اعتقادات جوانان را نشانه گرفته اند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی اعتقادات دینی جوانان را نشانه گرفته اند.

محمدباقر ذوالقدر در یادواره شهدای شهر گیان با اشاره به بیان سردار شهید قاسم سلیمانی که «برای شهید شدن باید شهید بود»، گفت: شهید سلیمانی خود مصداق و مظهر این کلام زیبا و پرمعنی بود. برای رسیدن به فوز عظیم شهادت که اوج کمال انسان در سیر و سلوک الی‌الله است، باید شهید بود یعنی شهیدانه زندگی کرد، شهیدانه اندیشید و شهیدانه عمل کرد.


او ضمن تجلیل از بسیج و بسیجیان و بیان نقش بی بدیل بسیج در دفاع مقدس، در حفظ امنیت، در سازندگی و پیشرفت کشور و نیز در عرصه فرهنگی و معرفت افزائی، به توطئه‌ها و فتنه‌هایی که از سوی دشمنان برای مقابله با ملت ایران انجام می‌شود، اشاره کرد و افزود: با گوشمالی سخت و عبرت آموزی که ملت ایران در جریان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به متجاوزان داد و با آمادگی نیرو‌های مسلح و قدرت نظامی بی‌همتای جمهوری اسلامی، هیچ قدرت و ابرقدرتی جرأت تجاوز نظامی و حمله مستقیم و جنگ رو در رو با ایران را ندارد.

ذوالقدر ادامه داد: شرارت‌ها و بی‌نظمی‌هایی که در برخی نقاط دیده می‌شود، حرکت‌های کور و تلاش‌های مذبوحانه‌ای است که به زودی با تدبیر نیرو‌های انتظامی و امنیتی و درایت و قاطعیت قوه قضائیه پایان می‌یابد و جز شکست و ناکامی نصیب دشمن نخواهد شد.

او به کینه دشمنان انقلاب و فتنه‌انگیزی آنان اشاره کرد و گفت: این فتنه عمق کینه دشمنان به نظام جمهوری اسلامی و رهبر عظیم‌الشان آن را نشان داد. رمز بقاء انقلاب و استحکام و اقتدار کشور، وجود نظام دینی و رهبری بی‌بدیل آن است که آن را باید از آن دفاع کنیم.

ذوالقدر افزود: تلاش دشمن بر کاهش سرمایه اجتماعی نظام و کاهش امید و اعتماد مردم به دولت متمرکز بود. به‌رغم دشمن، باید به دولت انقلابی و مردمی فعلی که شبانه روز و صادقانه برای رفع مشکلات کشور و عقب ماندگی‌ها و ضعف‌های ناشی از بدکارکردی دولت‌های قبل در تلاش است، فرصت داد و کمک کرد که مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی را برطرف کند و زمینه زیست و زندگی شایسته و در خور ملت بزرگ ایران را فراهم کند.

او گفت: دشمن با بهره‌گیری تمام از فضای مجازی و تلویزیون‌های ماهواره‌ای، اعتقادات، اخلاق و سبک زندگی جوانان ما را هدف قرار داده است. جوانان را دریابیم، آن‌ها را آگاه کنیم و در این کارزار سخت تنها نگذاریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در امر تفحص و یافتن پیکر مطهر شهدا خوب عمل کرده‌ایم؛ اما در تفحص برای شناخت سیره شهیدان و سبک زندگی آن‌ها و معرفی آن به جامعه و بخصوص به نسل جوان کم‌کاری کرده‌ایم و حق شهدا را ادا نکرده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.