دستور محسنی اژه‌ای به مسئولان قضایی:

فرد دروغگو را احضار کنید و مستندات بخواهید

رئیس قوه قضاییه گفت: رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشگران علاوه بر سرعت و قاطعیت با رعایت عدل و انصاف و قانون همراه بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (۷ آذر) در نشست شورای عالی قوه قضائیه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشأن که این نهاد مقدس را بنا نهادند، اظهار کرد: بسیج لشکرمخلص خداست و شجره طیّبه‌ای است که هر شاخه آن با آموزه‌های قرآنی و دینی پیوند خورده است و در جای جای میهن اسلامی ما در حال درخشش می‌باشد. بسیج نه تنها در عرصه نظامی که در عرصه‌های خدمت‌رسانی، فرهنگی و سیاسی نیز بسیار خوش درخشیده است و از دل مکتب بسیج، شخصیتی همچون حاج قاسم سلیمانی متبلور شده که خودش به مثابه یک مکتب در شؤون مختلف اعم از سیاستمداری، اخلاقمداری، نظامی‌گری، شجاعت و تدبیر، درخشان و سرآمد است، به گونه‌ای که دشمنان نیز زبان به تحسین او گشوده‌اند.

رئیس دستگاه قضا در ادامه ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، صمیمانه از خدمات و زحمات پرستاران و کادر درمان در دوران کرونا برای دفاع از سلامت مردم و جامعه قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد اقدامات دولت در راستای رفع مسائل و مشکلات حوزه پرستاری و پرستاران با قوت استمرار یابد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه، نگاهی تحلیلی و تبیینی به چرایی وقوع اغتشاشات اخیر داشت و مراحل توطئه‌های و شرارت‌های دشمنان علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی طی چهار دهه اخیر را تشریح کرد و گفت: پس از توسعه علم و دانش در ایران اسلامی و نیل به خودکفایی و بومی‌سازی علمی در حوزه‌هایی نظیر دانش هسته‌ای، دشمنان، تلاش کردند تا راه پیشرفت و توسعه دانش هسته‌ای را در کشور ما سد کنند، اما در این مرحله شکست خوردند لذا درصدد برآمدند با تعریف برجام ۲، منطق جمهوری اسلامی در منطقه را که در تضاد با منافع مستکبران است به حاشیه برانند، اما در این مرحله نیز دشمنان به هزیمت رفتند و منطق مقاومت، ظفرمند شد.

رئیس عدلیه ادامه داد: دشمنان پس از دو مرحله تحمل شکست، برای جلوگیری از تولید قدرت بازدارنده و دفاعی در ایران اسلامی، برجام ۳ را تعریف کردند، اما در این وهله نیز مغلوب شدند؛ لذا در اتاق فکر‌های خود راهبرد اغتشاش‌آفرینی و تهدید امنیت مردم ایران را تدوین کردند و بر این تصور بودند که ملت ایران بواسطه تحریم‌های ظالمانه‌ای که خود آن دشمنان تحمیل کرده‌اند، مستعد پیوستن به غائله اغتشاشات هستند؛ دشمنان در جریان این توطئه، به شعار‌های فریبکارانه‌ای متوسل شده بودند و در شرایطی که در کشور‌های خودشان بیشترین تضییع‌ها را علیه حقوق زنان و خانواده دارند، مدعی حمایت از مردم و زنان ایران شدند و بواسطه این ادبیات و شعار‌های فریبکارانه نیز احیاناً افرادی در داخل که از پشت‌پرده توطئه دشمنان آگاه نبودند، فریب خوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: اما دشمنان در این مرحله نیز خیلی زود ماهیت خود را برملا کردند؛ لذا بسیاری از افراد جامعه که شاید معترض نیز بودند صف خود را از صف دشمن و عوامل او جدا ساختند؛ از همین رو دشمن به خشونت و ترور و اهانت به مقدسات روی آورد؛ دشمن در این توطئه نیز متحمل شکست و هزیمت شد البته ما باید مواظب باشیم چرا که این دشمن شکست خورده و عصبانی و عَنود ممکن است زخم بزند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به هوشیاری، تدبیر و خویشتنداری نیرو‌ها و دستگاه‌های حافظ امنیت مردم در بخش‌های مختلف انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در اغتشاشات اخیر، گفت: دشمنان در جریان اغتشاشات اخیر توطئه‌ها و حربه‌هایی نظیر کشته‌سازی و شهید کردن مردم و نیرو‌های حافظ امنیت مردم را در دستور کار داشتند تا تنور اغتشاشات و آشوب‌ها را داغ گردانند؛ در مقابله با این دسیسه‌های دشمن، نیرو‌ها و دستگاه‌های حافظ امنیت مردم تدبیر و درایت و اخلاقمداری به خرج دادند و درصدد بودند در ضمن رعایت ارزش‌های مقدس در جمهوری اسلامی ایران، جلوی این مسائل را بگیرند. در وقایع اخیر شاهد بودیم که نیرو‌های حافظ امنیت مردم و نیرو‌های بسیجی خویشتنداری کردند و حتی جان خود را نیز فدا کردند تا به امنیت مردم از جهات مختلف خدشه وارد نشود.

قاضی القضات در ادامه نشست امروز از زحمات و کار شبانه‌روزی قضات و مسئولان قضایی رسیدگی‌کننده به پرونده عناصر اغتشاشات اخیر، قدردانی به عمل آورد و به کار قضایی فشرده صورت گرفته در قبال پرونده عناصر اغتشاشات به محض شناسایی و دستگیری آن‌ها اشاره کرد و در همین راستا گفت: در وقایع اخیر شاهد بودیم که قضات و مسئولان قضایی ذی‌صلاح ما در مراجع مختلف قضایی به محض شناسایی و دستگیری عناصر اغتشاشات - بالاخص عناصر اصلی که در جرح و شهید کردن مردم و نیرو‌های حافظ امنیت مردم نقش داشتند - با نهایت سرعت و دقت پرونده‌های آن‌ها را رسیدگی و تکمیل می‌کردند.

رئیس دستگاه قضا به این نکته نیز اشاره کرد که رسیدگی‌های مسئولان قضایی به پرونده‌های اغتشاشگران علاوه بر سرعت و قاطعیت با رعایت عدل و انصاف و قانون همراه بود، چرا که ما در دستگاه قضایی قائل بر این هستیم که در هیچ مرحله‌ای از رسیدگی‌های قضایی نباید از مدار عدل و انصاف خارج شویم و قانون را زیر پا بگذاریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه به ذکر مراحل رسیدگی به پرونده برخی از عناصری که در جریان اغتشاشات اخیر اقدام به قتل و جنایت کردند پرداخت و گفت: مراحل مختلف رسیدگی به پرونده عناصر دخیل در یک فقره قتل در تهران که منجر به شهادت فردی شده بود، از مرحله دستگیری تا صدور کیفرخواست، محاکمه و ارسال پرونده به دیوان عالی کشور، در کمترین زمان ممکن قانونی صورت گرفت. در این راستا، برخی احکام در دیوان عالی تایید شده‌اند و برخی دیگر نیز در مرحله رسیدگی است.

رئیس عدلیه افزود: عناصر دخیل در جنایتی که در تاریخ ۲۶ آبان در مشهد به وقوع پیوسته بود در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند و بلافاصله با تلاش شبانه‌روزی و پیوسته مسئولان قضایی ذیربط در مشهد، پرونده آن‌ها رسیدگی و تکمیل شد و برای فردا (سه‌شنبه) وقت دادگاه تعیین شده است.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به شناسایی و دستگیری تمامی عناصر دخیل در جنایت رخ داده در استان البرز که به شهادت «روح‌الله عجمیان» منجر شد، گفت: به محض اینکه همه افراد دخیل در این پرونده بازداشت شدند پرونده عناصر دخیل در شهادت شهید عجمیان ظرف روز‌های گذشته تکمیل شده و به دادگاه ارسال شده است و قطعاً در این هفته جلسه دادگاه برگزار می‌شود.

قاضی‌القضات به تکمیل پرونده قضایی عناصر دخیل در جنایت رخ داده در اصفهان که به شهادت یک فرد منجر شد نیز اشاره کرد و گفت: ۱۰ نفر از عناصر دخیل در جنایت رخ داده در اصفهان که به شهادت یک فرد منجر شد نیز دستگیر شدند که ۳ نفر از آن‌ها در حال فرار بودند و ۷ نفر از آن‌ها نیز متعاقباً و طی روز‌های گذشته دستگیر شدند که پرونده این افراد تا آخر هفته جاری یا نهایتاً ابتدای هفته بعد تکمیل و کیفرخواست آن‌ها صادر خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا همچنین تصریح کرد: در قبال برخی پرونده‌ها نظیر پرونده جنایت رخ داده در مکان مقدس استان فارس نیز افرادی دستگیر شده‌اند، اما از آن حیث که این افراد وابسته به خارج هستند بدیهی است که دستگاه اطلاعاتی در صدد تکمیل رسیدگی‌های همه جانبه خود درخصوص ابعاد مختلف موضوع باشد.

رئیس عدلیه افزود: در قبال جنایت رخ داده در استان خوزستان نیز عده‌ای دستگیر شدند، اما هنوز دستگیری‌های پرونده کامل نشده است و عده‌ای دیگر نیز باید دستگیر شوند؛ علی‌ایحال دستگاه قضایی نهایت تلاش و مساعی خود را به کار بسته و به کار خواهد بست تا این پرونده نیز تکمیل شود و به سرانجام برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه ضمن بیان این نکته که امروز دیگر جای ابهامی برای هیچ فرد منصف و ایران دوستی نسبت به توطئه و کید دشمنان برای ضربه زدن به کشور وجود ندارد، به حربه دشمنان در دروغ پردازی و شایعه‌پراکنی اشاره کرد و در همین راستا گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به پیروزی و بازی غیرتمندانه فوتبالیست‌های ملی‌پوش کشورمان در مسابقات جام جهانی و شعف و شادمانی پدید آمده در سراسر ایران اسلامی و تجلی و تبلور روح جمعی و اتحاد و همبستگی ملی بواسطه این پیروزی، ضمن قدردانی از ملی‌پوشان فوتبال جمهوری اسلامی ایران و آرزوی توفیق برای آن‌ها در مسابقه فردا شب، تصریح کرد: بازی فوتبال بواسطه شاخصه‌هایی نظیر هیجان بالا و طرفداران و بیننده‌های فراوان بالاخص از طیف جمعیتی جوان فراتر از یک مسابقه ورزشی است لذا باید تلاش شود ضمن مردمی کردن هر چه بیشتر رشته ورزشی فوتبال از ظرفیت‌های این بازی از حیث جنبه‌های مختلف اموزشی، فرهنگی و... به نفع مردم، حداکثر استفاده برده شود.

رئیس عدلیه همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که در روز جمعه گذشته بعد از پیروزی و بازی غیرتمندانه ملی‌پوشان فوتبالیست کشورمان در مسابقه جام جهانی، همه مردم ایران اسلامی از گروه‌ها و اقشار و طیف‌های مختلف، خشنود و شادمان شدند، اما در مقابل، عناصر دشمن و رسانه‌های وابسته به سعودی مستقر در انگلیس عصبانی شده و از روی ضعف و ذلت حرف‌هایی را به زبان راندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
به خدا خیلی کار درستیه هرکی میخواد باشه یکم جنم یکم قاطعیت الان زیبا کلام سریع حرفشو پس گرفت چون خودشم میدونه دروغ میگه و نون به نرخ روز خورن اینا
Iran (Islamic Republic of)
یزدی
۱۱:۱۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
چرا اینقدر دیر؟اگر از همان اول که دروغها در حا ل انتشار بود بخصوص توسط افراد سرشناس مانند یازیگران ،بازیکنان و...برخورد قاطع وجدی شده بود کارما به اینجا نمی کشید که این همه انسان بیگناه جانشان رابخاطر تحریک دیگران از دست بدهند باید افراد به پای میز محاکمه کشیده شوند وادعای خود را ثابت کنند گر نتوانستند به شدت وبدون ملاحظه کاری با آنها برخورد قانونی شود
Italy
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
مگر برخی ها برای دروغ هاتون مستندات میدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
فرد دروغگو را اول اعدام کنید بعد از او مستند بخواهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
دروغگویان انقلاب اسلامی بیشمارن اول اونارو احضارکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
این طوری که باید همه را اخضار کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۳۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
این راستگویتون منو کشته
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۳۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
سیر یک روز طعنه زد به پیاز // که تو مسکین چقدر بد بویی
گفت از عیب خویش بیخبری // زان ره از خلق عیب میجویی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
دروغ یعنی عوام فریبی توهین و ساده لوه دانستن افکار عمومی ! 80 درصد ریشه عامل تحریک به آشوب خود دروغگوها بودن که در سایه قرار گرفتن و هم ستون پنجم بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
من پیشنهاد می کنم برای اینکه مشت محکمی به دهان استکبار بزنیم یک رفراندوم برگزار کنید تا با اعلام نتیجه آن همه دنیا بفهمند که مردم چقدر پشتیبان این نظام هستند و دیگه حرف اضافی نزنند.
Iran (Islamic Republic of)
M.m
۰۹:۰۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
باسلام جناب آقای آژه ای لطفاً تبیین فرمایند که آیا نمایندگان دروغگو و سلبریتی های دروغگو هم شامل این دستور میشوند ؟یا اینکه دستور شما فقط شامل حال افراد خرده پا می‌شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
فقط دروغ و افترا،تا کی؟؟بخداقسم یروز تو پیشگاه خداوند باید جوابگو باشیم،هممون،حتی اون خبرنگاری که مطالب دروغ رو پخش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۰۸:۵۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
بسم الله حاجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
مگر ما تو این مملکت دروغگو هم داریم و من نمی داتستم؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
کل دنیا دروغ میگن جز yjc خه خه خه
Netherlands
علی
۰۸:۲۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جناب اقای اژه ای ،گرحکم شود که مست گیرند،درشهر هرآنچه هست گیرند،اگرقرار به احضار دروغگویان است ،بسم ا..،،لطفا از کسانی شروع کنید که خیلی علنی دروغ گفته و میگویند
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۰۸:۱۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
شما دروغگوی بازداشت شده را آزاد نفرمایید، به چشم ...
Iran (Islamic Republic of)
خ
۰۸:۱۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
آقای اژه ای محترم و ارجمند شرط بسیار سختی مطرح فرمودی اگر اینطور باشد باید ظرفیت قوه قضائیه در همه زمینه ها هزاران برابر شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
مسئولی که قول میده یک ماهه دیگه سهام عدالت واریز میشه ولی شش ماه میگذره هیچ خبری نیست آیا او دروغگو نیست؟ ایشان هم باید احضار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
آقای قوه قضائیه تورو ابوالفضل قاطع محکم باشید نزارید با ندونم کاریه بعضیا پایه اغتشاشات بزرگتر شکل بگیرد چقدر بیگناه پر پر شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
آخی چقدر دلسوز و بیرحم!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۱۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
کسانی که از اول انقلاب دروغ گفتند باید احضار و محاکمه شوند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
بعضی هاشون در قید حیات نیستند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
آفرین ... دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
با سلام
بهتر نیست ابتدا از برخی مسئولین محترم شروع کنید. ممکنه وعده هایتان را به خاطر بیاورید. تورم تک رقمی، ارتقاء ارزش پول ملی، مسکن، شغل و ....
وسلام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۴۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
سلام عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
این یک جور کد رمزه ؟!! چیزی می دهند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
بله دروغگوها باید به دادگاه احضار شوند ولی نه فقط مردم عادی بلکه مسئولین دروغگو نیز صرفنظر از جایگاه و مسئولیتشان باید به دادگاه احضار و محاکمه شوند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۴۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
از اینکه انبساط خاطر ما را فراهم کردید // ممنون
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۴۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
ببخشید // همه دروغگو ها میخوان بگیرن // یا فقط ......
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۲۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
خیلی ها آمدند گفتند مستندات آوردند از دزدی‌ها و چپاولگری و اختلاص با هزاران سند و مدرک ولی جای آنها که افشا کننده بودند ببینید کجاست و جای دیگرانی که افشا شدند کجاست درد مردم از این بی عدالتی هاست از فولاد مبارکه از پتروشیمی هاست از واگذاری هفت تپه و هزاران مورد دیگر هست اگر آنها حل کنید بقیه هم قابل حل هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
ای شیخ بزرگوار کارت خیلی عالیه به شرطی که برخورد دوگانه نباشد و همه دروغگویان رو محاکمه کنید چه در درون حکومت و چه در بیرون و مخالف حکومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جا هست برای این همه ادم دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
بازیگران به این راحتی بی خیال نشید. اینها عامل هم نباشند آمر هستن. کلی آدم گول حرفای همین به اصطلاح سلبریتی ها رو خوردن واغتشاش ایجاد کردن. هنوزم هر روز یه شایعه جدید پخش میکنن. فردا هم که همه چی تموم شد باز برمیگردن میلیاردی پول درمیارن تو همین جمهوری اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
چرا برخی مدیران دولتی در رسانه موضوعی را اعلام می‌کنند و خود عمل نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
ایول حرف حساب مستندات بیارن!البته که مستندات از عنتر نشنال وبی بی سی و...فقط دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
اعدام- اعدام - اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
۴پنجم مردم مخالفندهمه۴پنجم راازدم دروکنیدتاجمعیت کم شده تامواد خوراکی مثل ماست وشبرگوشت....ارزان شده تولیدمثل رونق بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
شما آمار گرفتی؟
لابد از ایترنشنال و بی بی سی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
احسنت اینطوری دلار بیشتری هم میشه برای آقازاده ها فرستاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
فرد اختلاسگر هم لطف کنید احضار کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
اگر بخواهند دروغگو ها را احضار بکنند می دانید چه می شود؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
هر کسی که کم کاری میکنه باید پاسخگو باشه از نانوا برای کیفیت نان تا وزیر اقتصاد برای وظایفش، خیلی خوبه که مدعیان دروغین هم پاسخگو باشن چون آرامش جامعه رو سلب می کنن. ان شاء الله با قوت به کار ادامه بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
آقای اژه ای
بنده یه کارگرم
چند ساله با بدبختی تونستم با قرض و قوله یه پیکان قدیمی بخرم تا خانواده ام رو روز تعطیلی وقتی ببرم تفریح
اون روز دزد بی شرم آمده باتری ماشین رو برده
خدا وکیلی میخوام سکته کنم
آخه من از کجا بیارم الان ۷۰۰ بدم باتری
خدا وکیل دزدا رو تنبیه کنید
مردم رو کلافه کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
تیم اقتصادی دولت هم نقشی نداره فقط عوامل خارجی حسودن ب تولیدات فرا زمینی ما و رفاه بی مثال ایرانیان،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
هزینه های شکایت خیلیه.من از طرف شکایت کردم اون ازاده میچرخه برا خودش من فقط دارم پول میدم به دفتر قضایی و کارشناس دادگستری.خب این چ وضعشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
این چه روالیه؟ اصلا براچی میگیریدشون ؟همون ازاد باشن مجازات هم سبک نمیشه طرف هم گستاخ تر همین سبک رو ادامه دادید در زمینه اقتصادی و خلاف مسیولین که الان فساد انقدر زیاد شده و دست دولت رو حتی از ثابت موندن جای خودش هم بسته چه برسه به حرکت لطفا انتشارش بدید من به عنوان یه شهروند به این وضع اعتراض دارم اقا من به این رویه ناکارامد در زمینه برخورد با مجرمین درحوزه های مختلف اعتراض دارم ما مردم عادی چه قدر باید بگیم این حرفارو چراکسی صدای مارونمیشنوه اقا تو مملکتی که داره هر روز شهید میده چرا ترس از اجرای عدالت هست؟ اقای اژه اگه الانش ترس و ملاحضه دارید که تا الانم این وضع غالب بوده شک نکنید فردای بدتری خواهد امد که غبر قابل تصور است اگر نظر رو که مال غالب مردمه انتشار ندید یقیناا ازادی بیان ندارید چون عین حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
آقای محسنی اژه ای! شما در برابر خون شهیدان مسوولید و برای حفظ ایمان مردم جامعه جوابگو خواهید بود.
وقتی حجاب از جامعه برود حیا رفته؛ و وقتی حیا نباشد ایمان هم نخواهد ماند!
شما را بخدا هر چه زودتر این بساط بی حیایی را جمع کنید. جولان شیطان در خیابانها امنیت خانواده ها را از بین خواهد برد. تا کی میخواهید خود را به ندیدن بزنید؟
کشتی جامعه اسلامی در حال سوراخ شدن است و هر کسی فکر می کند اگر از این سوراخ دور باشد یا آن را نبیند سالم می‌ماند. بخدا قسم اگر ساکت بمانیم همگی غرق خواهیم شد.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۴۲ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
ببخشید // راس میگن دروغگو دشمن خداست ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
دروغ توی کشور ما مخصوصا توسط سیاسیون سلبریتی ها و خواص مانند نقل و نبات است. همه درگیرش هستند
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۲۰:۲۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
بدون شک با این روشی که اژه ای داره پیش میره و دم از عدالت و برخورد با اختشاشگران میزنه اگر مریم رجوی و مصی علی نژاده را هم دادگاهی کنند با قید وثیقه آزادش میکنند . اژه ای گزینه مناسبی برای ریاست قوه قضائیه نیوده و نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
سرچشمه های دروغ پراکنی و نفرت افکنی را در شبکه های ماهواره و مجازی باید یافت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
آزاد کردن دروغگویان و تهمت زنندگان و کشف حجاب کنندگان باعث میشه روز به روز تعداد این افراد مجرم بیشتر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
چرابااین افرادبی حجاب که باگستاخی زیاد باسرپرهنه وباپررویی تمام بدون روسری درجامعه ظاهرمی شوند که دل هرآدم مسلمانی رابه دردمی آورند برخوردنمی شود باید تاکی شاهد این بی حجابی ها باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
اصل نظام اصل اسلام بر پایه ی حجابه
مگه میشه بی حجاب بگردی توو کشور
هر کی ناراحته واقعا جم کنه بره راه باز جاده دراز دیگه این همه کولی بازی و کشت و کشتار نمیخاد
کاش خانواده ها بشینن با اعضای خانواده شون ینی با کسایی که فریب رسانه خوردن و تحریک شدن و میرن شعار میدن، صحبت کنن روشنشون کنن نذارن برن

اکثر کلیپا و عکسا و خبرای رسانه دشمن دروغه باور نکنین عاقل باشین فکر کنین
هرکی تصادف میکنه میگن توو اغتشاش کشته شد هر کی به هر دلیلی میمیره الکی میگن توو اغتشاش کشته شد حالا جالبه برای تحریک پذیری بیشتر همش عکس دختر پسر جوون میذارن میگن توو اغتشاش کشته شد
علی کریمی حنات دیگه رنگی نداره، هر چی استوری و پُست میکنی چن دقه بعد تکذیبش پخش میشه با دلیل و مدرک
تو یه دروغگوی آشوبگری
همین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۲ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
اقای اژه ای چه ارفاقی به خائنین که مملکت را به اشوب کشاندند و به جان و مال مردم صدمه زدند کجای دنیا چنین است اسلام اینرا گفته چرا از خودتان در می اورید
Iran (Islamic Republic of)
پیدا
۱۹:۱۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
پس اول خودتان را مواخذه نمائید و بعد دیگران را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
متاسفم هرکاری خواستند کردن آخرش هم آزاد شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
اینقدرام راحت نیس که میگی
Iran (Islamic Republic of)
غم
۱۹:۱۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
زودترازاینهابایستی انجام میدادین امثال مهران مدیری ودایی وکریمی وریا غفوری سلبریتی های نادان برخوردمی کردین الان این وضعیت نبود
Iran (Islamic Republic of)
عل
۱۸:۴۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
چرابا بابی حجابی برخورد نمیشه مگرخون شهدا بی ارزش شده خداخیاتتکاران رارسوا کند مرگ بربی حجاب وبد حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
باید طبق قانون با بی حجاب و بد حجاب برخورد شودو هر مسئولی کوتاهی کند خائن است
Iran (Islamic Republic of)
یه جوان ۲۶ ساله
۱۸:۱۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
وقتی میگید دروغ یعنی موضوع خلاف واقع و این یعنی حرف بی اساس و بدون استناد؛ در نتیجه لزومی بر احضار برای توضیح و ارائه مستندات نیست و اقدام قاطعانه لازم هستش که شخص احضار شونده رو از کرده خودش پشیمونش کنید؛فقط همین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
اقای اژه ای به هیچ یک از کسانی که در اغتشاشات اخیر دست داشته سر سوزنی رحم نکنید و انان را برابر قانون محاکمه و تنبیح کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
اول علی کریمی احضار کنید با این دروغای شاخ دارش
خودش فرار کرده رفته ملت رو تحریک میکنه بریزن خیابون
Netherlands
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
علی آقای دائی رو از قلم نندازید چون خیلی‌ها منتظر پاسخ قانع‌کننده‌ای برای ادعاهای ايشون هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
قضاوت عجولانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
علی کریمی اگر مردی پاشو بیا اینجا حرفاتو بزن حالا به هر قیمتی

نه که فرار کنی و رجز بخونی و همه بریزی خیابون با استوریای دروغکی ت
تمام خارج نشینای رجز خون یکی شونم نیومدن
فقط حرف میزنن و تحریک میکنن به وحشی گری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
علی کریمی از سیم ظرفشویی دستور می گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
تنها احضار کردن خشک خالی درمان دروغ و افترا نیست برخورد بازدارنده و محکومیت و جریمه سنگین باید در کار باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
هر کسی که بین ملت ایران نفرت پراکنی میکنه و دروغ میگه باید در دادگاه پاسخگو باشد و صحت کلام خود را اثبات کند.در غیر این صورت باید برخورد قاطع شود.
Netherlands
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
حرف حساب یعنی این.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
هر کسی که بین ملت ایران نفرت پراکنی میکنه و دروغ میگه باید در دادگاه پاسخگو باشد و صحت کلام خود را اثبات کند.در غیر این صورت باید برخورد قاطع شود.