امام جمعه مهدی‌شهر:

دشمنان به دنبال ثابت نگه داشتن حرکت جهاد علمی در کشورمان هستند

امام جمعه مهدی‌شهر ۱۶ آذر را روز استکبار ستیری دانشجویان ایران اسلامی دانست و گفت: دشمنان به دنبال ثابت نگه داشتن حرکت جهاد علمی در کشورمان هستند.

حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدی‌شهر تاکید کرد: این روز در واقع سند افتخاری برای دانشجویان کشور است و وجه تسمیه آن نیز به دهه ۳۰ باز می‌گردد که نشان از افتخار آفرینی دانشجویان ما دارد.

وی افزود: چهار ماه بعد از کودتای ۲۸ مرداد معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران سفری داشت و دانشجویان در اعتراض به این موضوع وارد صحنه شده و سه نفر از این جوانان شهید شدند لذا ۱۶ آذر روز استکبار ستیزی دانشجویان است اما جریان معاند با نظام در صدد مرعوب کردن نمادها و تحریف تاریخ انقلاب است و جریان دانشجویی باید بسیار هوشیار باشد.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه در ۱۶ آذر امسال، دشمنان چشم امید به اعتراضات و اعتصابات دانشجویی بسته‌اند اما دانشجویان ما باید به تاریخ جنبش دانشجویی بیشتر مراجعه کنند، بیان کرد: دانشجویان در همه عرصه‌های انقلاب پیشگام بودند و در مبارزات انقلابی در کنار روحانیان و در خط اول مبارزه حضور داشتند لذا نباید این موضوعات فراموش شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار