گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت کشور در گرگان

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت کشور در مراسم "تا پای جان برای ایران" در گرگان برگزار شد.

اقشار مختلف مردم در این مراسم برای گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید سید روح‌الله عجمیان و طلبه شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت که در حوادث و اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند حضور داشتند.

 

علی محمد زنگانه استاندار گلستان در این مراسم گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن همواره با راه اندازی جنگ منطقه‌ای و جنگ نظامی به دنبال این بود که اهداف انقلاب ما محقق نشود و پس از آن نیز در قالب جنگ نرم و شبیخون فرهنگی این توطئه‌ها ادامه یافت.

 

او افزود: در جنگ تحمیلی از کیان کشور دفاع کردیم، اما در جنگ نرم، چون ابعاد نامشخصی دارد، نمی‌توان به روشنی با دشمن مقابله کرد و به همین دلیل شاهد بروز برخی غفلت‌ها هستیم.

 

استاندار گلستان گفت: در شرایط فعلی که دشمن با بکارگیری همه ابزار و ظرفیت‌های خود به دنبال وارد کردن آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اهمیت و ضرورت جهاد تبیین بیش از پیش نمایان می‌شود.

 

وی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در طراحی و اجرای اغتشاشات اخیر گفت: به زودی خواهیم دید که خداوند از صهیونیست و آمریکا بخاطر فساد آفرینی در جهان انتقام سختی خواهد گرفت.

 

استاندار گلستان ادامه داد: کشتن زنان و کودکان و طغیان در سراسر جهان، گوشه‌ای از ظلم و جنایت این کشور‌های مستکبر است که می‌خواهند تفکرات منحوس خود را به سایر کشور‌ها تحمیل کنند.

 

زنگانه گفت: تکلیف ما در این شرایط کاملا مشخص است و در برابر جوانان باید تبیین و روشنگری کنیم تا بدانند کسانی که پرچمدار جریان دفاع از آزادی زنان هستند چه جنایتی در حق این ملت انجام دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.