اماده باش نیرو های هلال احمر خراسان رضوی

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به بارش برف، هلال احمر استان در آماده‌باش کامل برای امداد برفی قرار گرفتند.

 ابوالفضل رفیعی سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:  در حال حاضر نجاتگران در ۲۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی  مستقر و آمادگی کامل برای امداد در حوادث احتمالی و نجات مسافران از کولاک و بخبندان احتمالی دارند. نجاتگران هلال‌احمر خراسان رضوی برای امداد برفی در آماده‌باش قرار گرفتند

او افزود: هر پایگاه امداد جاده‌ای دارای پنج نیروی تکنسین و نجاتگر است که با ظرفیت کامل امدادی آمادگی ۱۰۰ درصدی برای امدادرسانی دارند.

این مسئول امداد و نجات هلال احمر استان ادامه داد: با توجه به اینکه همچنان بارش باران و برف هنوز در محور‌های استان ادامه دارد، احتمال این وجود دارد که با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب شاهد وقوع یخبندان و تبعات ناشی از آن خواهیم بود.

رفیعی بیان کرد: علاوه بر پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، ظرفیت اسکان اضطراری در کلیه مساجد بین راهی در محور‌های استان فراهم شده و ارائه خدمات اسکان در این بخش از سوی هلال احمر به در راه ماندگان ارائه خواهد شد.

سامانه بارشی از روز چهارشنبه هفته گذشته در خراسان رضوی فعال شده است که اوج فعالیت این سامانه در امروز و فردا خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.