لزوم توسعه مراکز علمی و دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مهارت‌آموزی در دانشگاه‌های این استان مورد توجه قرار گیرد.

غلامعلی حیدری شامگاه یکشنبه در دیدار با رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور با اشاره به لزوم توسعه مراکز علمی و دانشگاهی گفت: مهارت‌آموزی در دانشگاه‌های این استان مورد توجه جدی مسئولان ملی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: حضور مسئولان ملی در استان‌ها ارزشمند و باعث آشنایی میدانی آنان با مشکلات می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت سیزدهم در استان‌های مختلف کشور باعث تسریع در روند توسعه متوازن هر استان خواهد شد.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به ارائه مباحث تئوری در دانشگاه‌ها و مراکز علمی اضافه کرد: به‌همین علت دانش‌آموختگان دانشگاهی در تمامی مقطع‌ها نمی‌توانند جذب بازار کار شوند.

وی ادامه داد: در این راستا دانشگاه پیام‌نور کشور می‌تواند با اجرای طرح مهارت‌آموزی نسبت به رفع این مشکل اقدام و کمک کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری پیوند بین دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برای رفع خلأ‌های موجود و حرکت در مسیر جهاد تبیین ضروری دانست و اظهار داشت: دانشگاه‌ها باید پرچم‌دار جهاد تبیین باشند و در این مسیر از ظرفیت علمی دانشگاهی و مراکز علمی بهره‌گیری کنند.

حیدری با اشاره به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی موجود در چهارمحال و بختیاری گفت: این استان آمادگی لازم برای برگزاری رویدادها، همایش‌ها و اردو‌های علمی و پژوهشی را دارد.

وی تاکید کرد: جلوگیری از موازی‌کاری در مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی می‌تواند به روند توسعه و پیشرفت سریع‌تر کشور و چهارمحال و بختیاری کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار