پارک‌های شهر یزد به استقبال نوروز می‌روند

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: بازپیرایی و زیباسازی پارک‌ها با هدف آراسته شدن شهر یزد در ایام نوروز در حال انجام است.

فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان افزود: برای آماده سازی محیط‌های اسکان و گردشگری میهمانان نوروزی، چند ماهی است که با پیگیری‌های کمیسیون خدمات شورا، عملیات طراحی، بازسازی و بازپیرایی پارک‌های سطح شهر در دستورکار قرار گرفته است.

به گفته او، عملیات بهسازی و آماده سازی پارک‌های سطح شهر شامل مرمت و تعمیر سرویس بهداشتی، سرویس‌های آبخوری، مرمت سنگ فرش‌های پارک  ها، تجهیز وسایل بازی کودک، نظافت مساجد و محوطه کلیه پارک‌های سطح شهر یزد است.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد افزود: فضا‌ها و امکانات ورزشی با توجه به مطالبات مردمی، باید ساماندهی شود و همچنین ست‌های ورزشی که در پارک‌ها نیاز به تعمیرات و بازسازی دارند که این موضوع جهت رفع و اصلاح در دستور کار مناطق قرار گرفته است.

زارع بیان کرد: فضا‌های ورزشی در بعضی پارک‌ها نیز بلااستفاده مانده است که ضرورت دارد برای استفاده بهینه این فضا‌ها اقدامات لازم صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد در خصوص اقدامات انجام شده در طی چندماه گذشته در مناطق برای بهسازی پارک‌ها نیز گفت: سیستم روشنایی میدان‌های احسان، حج، انبیا، راه آهن و پارک‌های اصلانی، شهرک رزمندگان، ۱۲ امام آزادشهر و بازارچه اطلسی با تعویض و نصب انواع چراغ ال‌ای دی و نصب پایه چراغ، همراه با کابل کشی و نصب فنداسیو بهسازی و اصلاح شد.

او در پایان گفت: امید است همکاری و هماهنگی مجموعه‌های ذیربط منجر به ارائه خدمات مناسب به مسافران و شهروندان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار