دستگاه‌های خدمات رسان استان قزوین در آماده باش کامل باشند

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: برای مواجهه با حوادث احتمالی تغییرات جوی و برف و کولاک همه دستگاه‌های خدمات رسان بایستی در آماده باش کامل باشند.

محمدرضا علیمی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران گفت: با تغییرات جوی ایجاد شده در این فصل باید برای مواجهه با این تغییرات آماده باشیم.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان و فرمانداران در مواجهه با تبعات احتمالی ناشی از برف و کولاک باید اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان و فرمانداران در مواجهه با تبعات احتمالی ناشی از برف و کولاک تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن فصل زمستان ضرورت برنامه ریزی لازم در مواجهه با تبعات احتمالی ناشی از برف و کولاک و اجرایی شدن اقدامات پیشگیرانه از سوی اعضاء ستاد را یادآورشد.

این مسئول اظهار داشت: پیش بینی، پیشگیری، آمادگی و مداخله صحیح و به موقع از اصول اساسی مدیریت بحران است که مدیران دستگاه‌های عضو ستاد، می‌بایست برنامه ریزی لازم را در این زمینه داشته باشند.

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یادآورشد: به گزارش اداره هواشناسی در ماه جاری و ماه‌های پایانی سال شاهد بارش‌های نسبتا خوبی خواهیم بود که با توجه به این بارش‌ها باید با آمادگی و اقدامات پیشگیرانه موضوع حفظ جان شهروندان را در اولویت قرار دهیم.

علیمی اظهارداشت: ضرورت دارد فرمانداران به عنوان روسای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها در این زمینه برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

وی گفت: فرمانداران باید ضمن پایش به موقع مخاطرات و مناطق آسیب پذیر، هماهنگی‌های متناظر مدیریت بحران را در شهرستان‌ها اجرا کرده و تدابیر لازم را برای اقدامات پیشگیرانه قبل از وقوع هر حادثه انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار