آماده باش ۶۰ نیروی خدمات شهری در منطقه ۷ کرج

سرپرست شهرداری منطقه ۷ کرج از آماده‌باش ۶۰ نیروی خدمات شهری برای خدمات رسانی به شهروندان در زمان بارندگی خبر داد.

رش یگانی با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بودیم، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده شاهد کمترین آب‌گرفتگی در منطقه بوده‌ایم.

او گفت: با پیش‌بینی تمهیدات لازم، آمادگی کامل نیروهای انسانی و برخورداری از تجهیزات در مواجهه با بارش‌های سنگین، شاهد بازگشت به روند و وضعیت معمول در کمترین زمان بودیم.

سرپرست شهرداری منطقه ۷  گفت: به‌منظور حفظ آمادگی در مواجه با روزهای یخبندان، آماده‌ایم تا به‌موقع وظایف محوله را انجام داده و در راستای کاهش صدمات جانی و مالی به شهروندان تمهیدات لازم را اتخاذ کنیم.

او از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این راستا به شناسایی نقاط بحران‌خیز در راستای جلوگیری از پدیده یخ‌زدگی و پخش شدن آب در سطح معابر اشاره کرد و گفت: عوامل اجرایی در محل‌های مستعد بحران و آب‌گرفتگی مستقر هستند تا نسبت به رفع و کاهش مشکلات اقدام لازم را به عمل‌آورند.

یگانی در ادامه از شهروندان خواست تا ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری به سالمندان و دیگر اقشار آسیب‌پذیر در این روزهای برفی کمک و مساعدت کنند و در صورت نیاز به کمک و مساعدت در مواجه با یخ‌زدگی و مشاهده هرگونه مشکل در همین خصوص با اعلام به سامانه ۱۳۷ خدمتگزاران خود را در شهرداری یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.