خط حمله قندی کشنده‌تر از زهرمار/ مقداد اکبرخواه به شهیدقندی پیوست!

تیم شهیدقندی یزد که با به ثمر رساندن ۱۳ گل در ۹ بازی گذشته خطرناک‌ترین خط حمله لیگ دو را در اختیار دارد، یک مهاجم شناخته شده در سطح فوتبال ایران را جذب کرد.

تیم فوتبال شهیدقندی یزد که با به ثمر رساندن ۱۳ گل در ۹ بازی گذشته خطرناک‌ترین خط حمله لیگ دو را در اختیار دارد، از سهمیه جذب بازیکن آزاد خود استفاده کرد و یک مهاجم شناخته شده در سطح فوتبال ایران را جذب کرد.

اسم محمدعلی اکبرخواه با نام مستعار مقداد برای علاقه‌مندان فوتبال نامی آشنا است؛ این بازیکن ۳۲ ساله که فوتبال حرفه‌ای خود را از ملوان انزلی آغاز کرده، پیراهن تیم‌های شاخصی نظیر مس کرمان، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر، پاس همدان، پارس جنوبی جم و بادران تهران را به تن کرده و قبل از پیوستن به تیم شهیدقندی، در خوشه طلایی ساوه توپ می‌زد.

این مهاجم ۱۸۲ سانتی متری هرچند توانایی بازی در نقش‌های مختلف خط حمله را دارد، اما توانسته به‌عنوان مهاجم هدف و مهاجم سایه هنر خود را نشان دهد؛ آمار به ثبت رسیده از این مهاجم خوب فوتبال ایران نشان می‌دهد، مقداد طی ۱۲۰ بازی رسمی توانسته ۳۵ گل را به ثمر برساند که آماری قابل توجه برای یک مهاجم در لیگ‌های کم گل ایران است!

شهیدقندی که هم‌اکنون آقای گل لیگ دو یعنی سیدجواد شفیعی‌پور را نیز دارد با آوردن اکبرخواه زهر پیکان خط حمله‌اش را دوچندان کرده… به گونه‌ای که بلافاصله بعد از ثبت قرارداد اکبرخواه، این بازیکن در دقایق پایانی بازی با کیان سام بابل دقایق پایانی بازی را تجربه کرد و اگر کمی خوش‌شانس بود دست کم از دو شوت خطرناکش اولین گل رسمی خود را برای یزدی‌ها به ثمر می‌رساند!

ضمنا از دید سایت ترنسفر مارکت اکبرخواه یکی از با ارزش‌ترین بازیکنان تیم شهیدقندی با ارزش ۱۲۵ هزار یورویی است و همه این‌ها نشان می‌دهد که مدیران شهیدقندی با چشمی باز از فرصت تک سهمیه جذب بازیکن آزاد استفاده کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار