حسین میرزایی:

پیشرفت‌های ایرانی اسلامی محصول تلاش دانشجویان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: پیشرفت‌های ایرانی اسلامی محصول تلاش دانشجویان در کنار سایر دلسوزان کشور است.

محسن حسین‌میرزایی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو تاکید کرد: نعمت گرانبهای جمهوری اسلامی ایران، مرهون جانفشانی و ایثار کسانی است که همواره در حرکت‌های انقلابی و مردمی پیش رو بوده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پیشرفت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون مجاهدت جوانان برومندی است که در شرایط حساس همواره نقش فعال و اثرگذاری در حیات طیبه جمهوری اسلامی ایران ایفا کردند.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد:۱۶ آذرماه روز خودآگاهی و خودباوری فرزندان غیور و شجاع ملت در مبارزه با استکبار است و روز هویت انقلابی ایران اسلامی است.

به گفته وی، این روز یادآور رشادت، فداکاری و حریتی دانشجویانی است که در راه مقابله با استکبار و استبداد، جان شیرین خود را فدا کردند.

وی تصریح کرد: دانشجویان با بصیرت و آگاهی دینی و انقلابی و با الهام از سیره نبوی و ائمه اطهار (ع) در مبارزه استکبار خط سرخ شهادت را سرلوحه کار خود قرار دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: به برکت خون شهدای دانشجو در روز ۱۶ آذر و دیگر شهدای دانشجو در سنگر‌های دفاع مقدس، هسته‌ای و مدافعان حرم و امنیت، این روز یادآور و نشانه رشادت و ارادات دانشجویان و دانشگاه به سربلندی ایران اسلامی است.

وی گفت: بی‌تردید دانشجویان عامل موثر در رشد و تعالی و بالندگی جامعه هستند و حضور آن‌ها در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با روحیه خودباوری و حق طلبی است می‌تواند آینده توامان با موفقیت کشور را تضمین کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بی‌شک حماسه ۱۶ آذر در ایران به عنوان نماد روحیه خروشان دانشجویی و مظهر، ایثار، از خودگذشتگی و پایداری و استقلال است تا سندی دیگر از فرزندان این مرز و بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد ضد استکباری مردم به گوش جهانیان برساند.

حسین‌میرزایی اظهار داشت:تفکر و اندیشه دانشجویان زمانی که با نور ایمان و معرفت دینی همراه شود می‌تواند سد مستحکمی در برابر توطئه همه دشمنان و استکبار جهانی باشد.

به گفته وی، در مقطع تاریخی و حساس کنونی ضروری است جوانان و دانشجویان با پیروی از منویان امامین عزیز انقلاب اسلامی به عزمی جهادگونه در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند و با قرار گرفتن در مسیر علم و آگاهی توام با معرفت دینی زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم کنند.

وی گفت: روز دانشجو روز تاکید بر اهمیت علم آموزی و حقیقت‌جوی و با تاکید بر تقویت ایمان و افزایش بصیرت و آگاهی و معرفت دینی است.

به گفته وی، ۱۶ آذر یادآور روحیه عدالت‌خواهی و استکبار ستیزی دانشجویان و دانشگاهیان است که دانشجویان با بهره‌گیری از مبانی اصیل اسلامی و تاسی از رهنمون رهبر انقلاب اسلامی در راستای برآورد شدن اهدافی همچون خودسازی فردی و اجتماعی، بصیرت‌افزایی و تقویت مبانی معرفتی، توجه به پیشرفت علمی و تحقیقاتی و انقلابی ماندن دانشگاه و پرهیز از غربگرایی گام بردارد.

وی گفت: دانشجوی ایرانی وابستگی و حقارت کشورش را نمی‌پذیرید و پیشرفت ایرانی اسلامی محصول تلاش دانشجویان و دانشگاهیان در کنار سایر دلسوزان کشور است.

حسین‌میرزایی یادآور شد: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذر و دانشجویان دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت که با ایثار و گذشت خود به عمق بخشی انقلاب و جاوندانی آن کمک کردند و را راستای مبارزه جریان‌های تکفیری گام برداشته‌اند و روز اعتماد و اعتقاد به نسلی که نقش زیربنایی و اساسی در پیشرفت تعالی ایران اسلامی دارند به تمامی دانشجویان استان تبریک می‌گویم.

وی گفت: همزمان با ۱۶ آذر و گرامیداشت روز دانشجو، برنامه‌های مختلفی در استان در کمال امنیت و آرامش برگزار شد و این روز در دانشگاه با عطر تشییع شهید گمنام آکنده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار