امام جمعه سنندج:

مسئولان عدالت را در همه امور مدنظر داشته باشند

ماموستا رستمی گفت: مدیران و مسئولان باید رفتار عادلانه حضرت رسول اکرم(ص) را الگوی خود قرار داده و عدالت را در همه امور مد نظر داشته باشند.

امام جمعه سنندج  امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه پیامبر(ص) هیچ فرقی بین اهل بیت و مردم قائل نبود و عادلانه با مسائل برخورد می‌کرد، اضافه کرد: مدیران و مسئولان هم باید رفتار حضرت رسول اکرم(ص) را الگوی خود قرار داده و عدالت را در همه امور مد نظر داشته باشند.

ماموستا فایق رستمی تامین معیشت و رفع دغدغه‌های مردم را وظیفه مسئولان دانست و تصریح کرد: علما با وحدت، خوش‌رویی و نرم‌خویی مردم را به راه راست هدایت کنند.

او با بیان اینکه شمشیر بستن و لوله تنگ گرفتن به روی یکدیگر محکوم است، عنوان کرد: همه با هم با حفظ وحدت و اتحاد در برابر دشمن بایستیم و اجازه ندهیم که بدخواهان به اهداف شومشان برسند.

ماموستا رستمی با ذکر اینکه قصاص حق است، اما بخشش شیرین خاطرنشان کرد: در زمان پیامبر (ص) یک فرد پدر دو برادر را کشته بود که می‌خواستند قصاصش کنند، که آن مرد درخواست فرصت کوتاه و تامین نیازمندی‌های خانواده و خداحافظی از فرزندانش کرد، که پس از برگشت و وفای به عهد، دو برادر آن را بخشیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.