شورای اسلامی شهر، شهرداری و صداوسیما سه ضلع تأثیرگذار در شهر

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بر تعامل تاثیرگذار شورای اسلامی شهر، شهرداری و صداوسیما تاکید کرد.

عزیزاله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در دیدار با کریمی میبدی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز یزد گفت: شورای اسلامی شهر، شهرداری و صداوسیما می‌توانند با تعامل و همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به عنوان سه ضلع تاثیر گذار در شهر خدمات مطلوب و مورد نیاز مردم را إرائه دهند.

عزیزاله سیفی تاکید کرد: شهرداری و شورا وظیفه پیگیری، نظارت و إرائه خدمات شهری شهر را بر عهده دارند و بیش از دویست خدمت از بدو تولد برای مردم از این جهت إرائه می‌شود، همچنین صداوسیما پیام رسان و ارائه آگاهی به مردم در بخش‌های مختلف را برعهده دارد، بر این اساس هر سه ارتباط تنگاتنگی با اقشار مختلف مردم دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد، امید آفرینی و وحدت را دو اصل مهم در اطلاع رسانی دانست و افزود: وجود این دو اصل اساسی در آگاهی بخشی مردم از طریق صداوسیما و همچنین در عملکرد اقدامات شهری شورا و شهرداری ضروری است.

سیفی ادامه داد: در شهر مشکلات و نیاز‌هایی وجود دارد و هر روز شهر با نیاز جدیدی مواجه می‌شود، از صداوسیما انتظار می‌رود همچون گذشته تا کنون، در اطلاع رسانی مشکلات به گونه‌ای عمل کند که نا امیدی در جامعه گسترش پیدا نکند از طرفی اطلاع رسانی به صورت دقیق و جامع نیز صورت پذیرد تا مسئولین مربوطه برای حل آن مشکل اقدام کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: امید است با تعامل و نشست‌های بیشتر شورا، شهرداری و صداوسیما دو اصل امیدآفرینی و وحدت بیش از پیش افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار