۲۳۰ مورد بازرسی از داروخانه‌های فارس انجام شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در خصوص طرح نظارت بر داروخانه‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز توضیحاتی را ارائه کرد.

غلامرضا سالاری گفت: طرح ویژه نظارت بر داروخانه‌ها با هدف نظارت بر عملکرد داروخانه‌های سطح استان از هفته گذشته آغاز و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

او گفت: نظارت بر قیمت انواع دارو و برخورد با عرضه کالا‌های قاچاق توسط داروخانه‌ها از اصلی‌ترین اهداف این طرح نظارتی است و مقرر شده پرونده‌های متشکله در این طرح، به شعب ویژه‌ای ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی شود.

سالاری با اشاره به انجام ۲۳۰ مورد بازرسی درمدت اجرای این طرح گفت: در هفته گذشته تعداد ۶۸ اکیپ بازرسی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در این رابطه فعال و اقدام به بازرسی از داروخانه‌ها کرده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: از شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در خصوص عرضه دارو توسط داروخانه‌ها را به دانشگاه علوم پزشکی اعلام تا در صورت احراز تخلف، پرونده تعزیراتی تشکیل و اقدامات قانونی به عمل آید.

جریمه ۳ میلیاردی برای تولید و عرضه آجر‌های تقلبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تشکیل پرونده تعزیراتی و محکومیت یک واحد کوره آجر پزی در شهر شیراز خبر داد.

سالاری گفت: با گزارش بازرسان سازمان صمت مبنی بر تولید و عرضه آجر‌های فاقد کیفیت در یک کارگاه آجر پزی واقع در حومه شهر شیراز، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

او با اشاره به احضار متصدی کارگاه به تعزیرات گفت: بر اساس اعلام اداره کل استاندارد، آجر‌های تولید شده در کارگاه مذکور غیراستاندار بوده و متصدی کارگاه نیز بدون دریافت مجوز‌های قانونی اقدام به فعالیت کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۳ میلیارد ریالی واحد تولیدی متخلف صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار