ماشین‌آلات سنگین در اردبیل به‌زودی صاحب پارکینگ ویژه می‌شوند

شهردار اردبیل از ایجاد پارکینگ ویژه ماشین‌آلات سنگین در آینده نزدیک در اردبیل خبر داد.

محمود صفری از تصویب لایحه ایجاد پارکینگ ویژه ماشین‌آلات سنگین در اردبیل با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ایجاد پارکینگ ویژه خودرو‌های سنگین با مشارکت بخش خصوصی و در ورودی شهر از طرف آستارا به‌زودی آغاز می‌شود.

شهردار اردبیل در پنجاه‌وسومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به لزوم احداث پارکینگ ویژه خودرو‌های سنگین به‌منظور روان‌سازی ترافیک، افزود: با ایجاد پارکینگ فوق، در کنار رفع مشکل توقف خودرو‌های سنگین در معابر شهری از ایجاد آلودگی صوتی، تخریب آسفالت و جداول معابر و آسیب رساندن به سیمای عمومی شهر جلوگیری خواهد شد.

صفری با اشاره به گلایه‌های شهروندان بابت پارک خودرو‌های سنگین در معابر و خیابان‌های فرعی شهر، تصریح کرد: نبود پارکینگ کافی برای خودرو‌های سنگین در اردبیل بهانه‌ای برای توقف این ماشین‌ها در خیابان‌های شهر شده بود.

او از تلاش برای افزایش پارکینگ ویژه ماشین‌آلات سنگین خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم جهت رفاه حال رانندگان و شهروندان، پارکینگ خودرو‌های سنگین را در هر چهار ورودی شهر احداث کنیم و قطعا احداث پارکینگ در ورودی از طرف آستارا زمینه‌ای برای ایجاد پارکینگ در سایر ورودی‌ها خواهد بود.

شهردار اردبیل به سهم ۱۰ درصدی شهرداری از درآمد پروژه اشاره و بیان کرد: آورده شهرداری در این پروژه صدور مجوز و تغییر کاربری محل اجرای پروژه و آورده مشارکت کننده زمین و تمامی هزینه‌های اجرا است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.