دوگاری: گریزمان زین الدین است

ستاره سابق فرانسه گفت: گریزمان در جام جهانی فوق العاده بود، او زین الدین اشت.

آنتوان گریزمان ۳۱ ساله، پاس گل بسیار مهمی برای اولیویه ژیرو در دیدار مقابل انگلیس در بازی یک چهارم نهایی ارسال کرد و نقش قابل توجهی در برتری بزرگ تیم ملی فرانسه ایفا کرد.

کریستوف دوگاری که بازیکن تیم قهرمان فرانسه در جام جهانی ۱۹۹۸ بود، از این ستاره باتجربه تمجید و حتی او را با دو اسطوره فوتبال فرانسه یعنی زین الدین زیدان و میشل پلاتینی مقایسه کرده است.

کریستوف دوگاری گفت: "به نظر من آنتوان گریزمان در جام جهانی بسیار خوب بازی کرده و من عملکرد این بازیکن از ابتدای مسابقات را استثنایی توصیف می‌کنم. حتی گاهی اوقات او را مانند زین الدین زیدان می‌بینم و گریزمان همیشه پاس‌های مناسبی ارسال می‌کند. صادقانه من فکر می‌کنم که تیم ملی فرانسه بدون در اختیار داشتن گریزمان مثل سابق نخواهد بود. ما اغلب در بازی‌مان از ریتم و انرژی لازم برخوردار نیستیم، اما به محض اینکه گریزمان در زمین توپ را لمس می‌کند، او فقط با ارسال یک پاس روی ریتم تیمی تاثیر می‌گذارد.

به نظر من گریزمان را باید ترکیبی از زیزو و میشل پلاتینی توصیف کرد. من فکر می‌کنم دیگو سیمئونه نیز باید همین نقش را برای این بازیکن در نظر بگیرد و گریزمان باید در ترکیب اتلتیکومادرید نیز به عنوان یک هافبک بازی کند. علاوه بر این گریزمان از قدرت دوندگی بالایی در زمین برخوردار بوده، جا‌های خالی را پر می‌کند و قادر است سبک بازی تیم مقابل در زمین را حس کرده و تشخیص دهد. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار