حفظ کرامت مراجعان اولویت اصلی در طراحی ساختمان جدید دادگستری یزد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در ساختمان در دست طراحی دادگستری کل استان، کرامت انسانی به عنوان مهمترین اولویت مورد توجه قرار گرفته است.

دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: دستگاه قضا استان از نظر زیربنایی در رتبه ۲۷ کشور قرار دارد و کمبود فضای فیزیکی مناسب از یک سو و استاندار نبودن برخی از فضا‌های موجود، دستگاه قضا استان را در ارائه خدمت به مردم با چالش روبرو کرده است.

او بیان کرد: با احداث و بهره برداری از ساختمان جدید دادگستری کل استان یزد در آینده نزدیک رتبه استان به جایگاه ۷ کشور ارتقا می‌یابد.

دهشیری با اشاره به خشک و سخت بودن ماهیت کار قضایی گفت: باید از ظرفیت‌های بالای معماری ایرانی- اسلامی و سنتی بافت اقلیم کویر در تلطیف امور فضا‌های دستگاه قضا برای مردم و کارکنان بهره برد.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: در طراحی، جانمایی و سطح دسترسی‌ها باید کرامت مراجعان مورد توجه جدی قرار گیرد به نحوی که بیشترین رضایت مراجعین را به همراه داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به ویژگی‌های برجسته شهر یزد در حوزه‌های مختلف گفت: معماری ساختمان جدید دستگاه قضا استان معرف فرهنگ اصیل و شاخصه‌های تحسین کننده این استان است.

او بیان کرد: این ساختمان در بلوار شهید قندی به متراژ ۴۰ هزار متر مربع و در زیربنا ۲۰ هزار متربع در ۶ طبقه احداث می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.