ملاقات مقامات ارشد قضایی استان کرمان با ۸۰ نفر از مردم سیرجان

مقامات ارشد قضایی استان کرمان در سفر به سیرجان با ۸۰ نفر از مردم ملاقات کردند که دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات آن ها صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به آغاز دور دوم سفر‌های شهرستانی مدیران ارشد قضایی استان، گفت: در این دور از سفر‌ها ضمن بازدید از واحد‌های صنعتی، اعضای هیئت نظارت بر حقوق شهروندی دادگستری استان کرمان بر عملکرد کلانتری ها، زندان‌ها و مراجع قضایی در حوزه حقوق شهروندی نظارت می‌کنند تا مشکلات موجود جمع بندی و براساس برنامه زمانبندی حل شود.

او با اشاره به سفر دو روزه به شهرستان سیرجان، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های سفر بازدید از مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر بود و با ظرفیت این مجموعه آشنا شدم که خط تولید کاملی از اکتشاف تا تولید فولاد در این مجموعه دیده شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: برنامه‌هایی برای توسعه و محصولات جدید در مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر دیده شده است‌.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه شرکت صنعتی و معدنی گل گهر، مشکلات قضایی و حقوقی ندارد، گفت: در این مجموعه، کار‌ها براساس موازین قانونی در دست انجام است.

او با اشاره به اینکه ملاقات مردمی مسئولان قضایی با ۸۰ نفر از مردم شهرستان سیرجان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه بوده است، گفت: در این بازدیدها، دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات مردم صادر شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: در مرکز استان تیمی برای ارزیابی دقیق عملکرد حوزه قصایی سیرجان در ۱۰ آیتم مورد نظر قوه قضاییه تشکیل شده و شب گذشته این‌عملکرد بررسی شد و در ادامه از کارکنان قضایی و اداری برتر در اجرای سیاست‌های مورد نظر قوه قضائیه قدردانی شد.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: در حوزه قضایی سیرجان با وجود مشکلات موجود در حوزه نیروی قضایی و اداری، نرخ رسیدگی بیش از ۱۰۰ درصد است که جای قدردانی دارد.

او اظهارداشت: در این سفر مقرر شد در راستای رفع کمبود‌های موجود در حوزه کادر قضایی نیز اقدامات لازم انجام شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار